کد خبر : 1979989 | 23 آبان 1402 ساعت 17:58 | 9.9K بازدید | 6 دیدگاه

جورجینیو:

هنوز در تیم ملی ایتالیا کارهای زیادی دارم

جورجینیو از بازگشت به تیم ملی فوتبال ایتالیا خوشحال است و می‌گوید هرتلاشی برای کمک به تیمش انجام می‌دهد.

هنوز در تیم ملی ایتالیا کارهای زیادی دارم

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو، هافبک آرسنال درباره بازگشتش به تیم ملی ایتالیا، بازی‌های حساس مقدماتی یورو 2024 و احتمال بازگشت به سری A صحبت کرد.

هافبک 31 ساله ایتالیایی- برزیلی از ماه ژوئن که 61 دقیقه در بازی نیمه نهایی لیگ ملت‌ها مقابل اسپانیا بازی کرد، برای آتزوری به میدان نرفته است. لویانو اسپالتی او را در دو اردوی قبلی دعوت نکرد اما برای دو بازی آینده او در دسترس خواهد بود.

بولت سرشاخهاستقبال اسپالتی برای بازگشت به تیم ملی؟

او به خوبی از من استقبال کرد، خوشحالم که من را انتخاب کرد. ما برای این مسابقات انگیزه زیادی داریم تا به مکانی که می‌خواهیم برویم. هر کاری که بتوانم برای کمک به ایتالیا انجام خواهم داد.

بولت سرشاخهانگلیس مدعی یورو 2024 است؟ آیا لیگ برتر بهترین لیگ جهان است؟

آن‌ها همیشه مدعی هستند، همیشه احساس می‌کنم که مدعی هستند. آن‌ها تیمی بزرگ با استعدادهای بزرگ دارند، اما برای قهرمانی به چیزی بیشتر از استعداد نیاز دارید. ما همیشه باید به یک تیم بزرگ احترام بگذاریم. پس درست است که لیگ برتر عالی است، اما سری A هم عالی است و هر اتفاقی ممکن است در طول مسابقات بیفتد، به خصوص در صمیمانه‌ترین بازی‌ها.

1954188

بولت سرشاخهپس از ناکامی در لیگ ملت‌ها به خداحافظی از تیم ملی فکر می‌کردی؟

نه، صادقانه نه. احساس می‌کنم هنوز در تیم ملی کارهای زیادی برای انجام دادن دارم، همیشه سعی می‌کنم برای کمک به تیم ملی و مربی هر کاری انجام دهم. می‌خواهم آنچه را که در طول مسابقات قهرمانی اروپا احساس کردم، بکار بگیرم، برای من مهم است که مردم را شاد کنم.

بولت سرشاخهتفاوت فوتبال در انگلیس و ایتالیا؟

در انگلیس هیجان بیشتری وجود دارد. فکر می‌کنم این یک موضوع فرهنگی است، بازی در ایتالیا بیشتر یک بازی شطرنج است. خیلی اعصاب و تمرکزشان را می‌گذارند. این در حالی است که در انگلیس بازی غریزی‌تر است، آن‌ها همیشه انگیزه خود را تا آخر راه حفظ می‌کنند.

بولت سرشاخهروزی به سری A بازخواهی گشت؟

من خیلی شک دارم، دوست دارم برگردم اما نمی‌دانم زمان مناسب چه زمانی خواهد بود.  می‌خواهم برگردم بله، اما نمی‌دانم چه زمانی، احساس می‌کنم هنوز در آرسنال کارهایی برای انجام دارم.

دیدگاه‌ها