کد خبر : 1980008 | 23 آبان 1402 ساعت 19:24 | 58.9K بازدید | 23 دیدگاه

استقبال گرم ملی‌‎پوشان از حسین فرکی

قلعه‌نویی، سرمربی سابق ایران را روی سرش گذاشت!

سرمربی تیم ملی استقبال گرمی از حسین فرکی به عمل آورد؛ سرمربی سابق تیم ایران با اعضای تیم ملی هم برخورد صمیمانه‌ای داشت.

قلعه‌نویی، سرمربی سابق ایران را روی سرش گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، تمرین عصر سه‌شنبه تیم ملی با حضور چند میهمان ویژه برگزار شد؛ حسین فرکی سرمربی سابق تیم ملی ایران و رضا رجبی از پیشکسوتان استقلال و فوتبال میهمان این تمرین بودند و برخوردی صمیمانه با اعضای تیم داشتند.

فرکی که از پیشکسوتان ارزنده به شمار می‌رود و علاوه بر سرمربیگری و مربیگری در تیم ملی ایران سال‌ها در عرصه باشگاهی نیز موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده، امروز با حضور خود در تمرین تیم ملی، بازیکنان و اعضای کادرفنی را غافلگیر کرد.

1954222

در بدو ورود فرکی و سایر میهمانان به ورزشگاه پاس قوامین، امیر قلعه‌نویی با وجود آنکه به واسطه سرماخوردگی چندان شرایط جسمانی مناسبی نداشت، اما استقبال بسیار گرمی از سرمربی سابق ایران انجام داد و در جمع بازیکنان به تمجید از فرکی و تشکر از حضور او در محل تمرین کرد.

حسین فرکی که چند سالی است در عرصه مربیگری فعالیتی ندارد، با برخی شاگردان سابق خود در لیگ برتر و تیم ملی نیز دیدار و گفت و گو کرد. احسان حاج صفی، علی کریمی، علیرضا بیرانوند و ... که در تیم‌های مختلف از شاگردان فرکی بودند با سرمربی سابق خود به گفت و گویی کوتاهی پرداختند و از حضور او در محل تمرین تشکر کردند.

1954223
1954225

دیدگاه‌ها