کد خبر : 1980059 | 24 آبان 1402 ساعت 00:27 | 37.9K بازدید | 24 دیدگاه

الکسیس سانچس:

می‌خواهم کنار مسی و سوارز بازی کنم!

الکسیس سانچس، مهاجم اینترمیلان، تمایل خود برای بازی در ایالات متحده آمریکا یا مکزیک را فاش کرد و گفت که می‌خواهد زبان انگلیسی خود را در شهری مانند میامی کامل کند.

می‌خواهم کنار مسی و سوارز بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی با حضور مسی به تیمی کاملا متفاوت تبدیل شده است. این تیم سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا را هم به تیم اضافه کرد، در حالی که ممکن است نفر دیگری هم در راه باشد. شایعه شده است که لوئیس سوارز اروگوئه‌ای نیز در ژانویه امسال به این تیم خواهد پیوست. به علاوه، با خروج جوزف مارتینز، مهاجم دیگر اینتر میامی، تاتا مارتینو فعالانه به دنبال جذب یک عنصر تهاجمی دیگر برای حمایت از مسی و لئوناردو کامپانا است. با افزایش شایعات در مورد آمدن سوارز، سانچس ممکن است با پیشنهاد اتحاد مجدد با دوستان سابق بارسا وسوسه شود.

سانچس اظهار داشت که آینده‌ای را متصور است که در آن فوتبال خود را در آمریکای شمالی، به ویژه در مکزیک، لس آنجلس یا میامی می‌بیند: "من دوست دارم در مکزیک بازی کنم، روز قبل با یکی از دوستانم صحبت می‌کردم، نمی‌دانم چرا اما این کشور توجه من را جلب می‌کند، زیرا تیم‌هایی در آنجا هستند که پرشور هستند، آنها روی باشگاه خود تمرکز می‌کنند.

من همچنین می‌خواهم فرهنگ دیگری، زبان دیگری را امتحان کنم، می‌خواهم انگلیسی خود را کامل کنم، دوست دارم در لس آنجلس، میامی زندگی کنم، نمی‌دانم، در حال حاضر هیچ برنامه مشخصی ندارم. من با اینتر روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده‌ام و تمام تلاشم را برای این تیم می‌کنم."

1954336

دیدگاه‌ها