کد خبر : 1980070 | 24 آبان 1402 ساعت 06:35 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

زانتی: جوانی خودم را در لائوتارو می‎بینم

خاویر زانتی، اسطوره اینتر، می‌گوید روند دوران فعالیت لائوتارو مارتینز او را یاد جوانی‌های خودش می‌اندازد.

زانتی: جوانی خودم را در لائوتارو می‎بینم

به گزارش "ورزش سه"، مارتنیز، درست مثل زانتی، نایب رئیس فعلی باشگاه، به بازوبند کاپیتانی اینتر رسیده است و احتمالا قرار است تمام دوران فعالیتش را هم در اینتر بگذارند. زانتی در یک مراسم مربوط به معرفی یک کتاب در مورد پیوندهای فوتبال در ایتالیا و آرژانتین، در سوالی مربوط به این که چه کسی در تیم اینتر به او شباهت دارد جواب جالبی داد: "مارتینز، او همین حالا هم کاپیتان ماست. من خیلی برای او خوشحالم، نه فقط چون آرژانتینی است، بلکه به این خاطر که از همان اول که او را به خدمت گرفتیم، نشانه‌هایی از وضعیت امروزش را در خود داشت.

در طول پنچ سال لائوتارو پیشرفت کرده است و به یک رهبر تبدیل شده است همچنین عشق و تعلق خاطری که به اینتر دارد. دروغ نگویم، او را شبیه خودم می‌بینم، درست مثل زمانی که تازه در اینتر حضور داشتم. البته هریک از ما راه خودمان و تجربه خودمان را در اینتر داشته‌ایم."

او در مورد تمدید قرارداد مارتینز هم گفت: "ما تیم متحدی هستیم و همه سهم خود را برای پیشرفت تیم می‌گذارند. لائوتارو هم بخش مهمی از آن است. احساس می‌کنم ما همه چیز مورد نیاز را برای ادامه همکاری داریم."

او در مورد سه گانه تاریخی اینتر در سال 2010 هم جواب داد: "من قبل از زمانی که بازی به اتمام برسد، گریه کردن را شروع کرده بودم. ساموئل اتوئو مرا تکان داد و گفت هنوز سه دقیقه مانده است. خیلی خوشحال بودم که بالاخره هواداران به چیزی که لایقش بودند رسیدند."

دیدگاه‌ها