کد خبر : 1980074 | 24 آبان 1402 ساعت 06:53 | 12.6K بازدید | 3 دیدگاه

حفظ هسته محکم تیم اینزاگی

اینتر در حال چانه زنی برای تمدید با دو ستاره

جوزپه ماروتا، مدیرعامل اینتر، توضیح می‌دهد که این باشگاه برای تمدید قرارداد فدریکو دی‌‌مارکو و لائوتارو مارتینز بدون عجله کار می‌کند.

اینتر در حال چانه زنی برای تمدید با دو ستاره

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیرعامل اینتر، تاکید کرد که مذاکرات برای تمدید قرارداد فدریکو دی‌‌مارکو و لائوتارو مارتینز ادامه دارد.

اینتر فینالیست غیرمنتظره فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود و این فصل هم با عملکرد مناسب در صدر جدول رده بندی سری A جای دارد.

ماروتا در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا ابتدا در مورد قراردادهای جدید دی‌‌مارکو و لائوتارو، دو بازیکن قابل توجه اینتر، صحبت کرد.

ماروتا گفت: "نکته خوب در مورد این دو بازیکن این است که آن‌ها تعلق خاطر قوی‌ای به باشگاه دارند. این برای ما مهم است زیرا به معنای ایجاد یک هسته محکم درون تیم است. تمدید قرارداد آن‌ها اهمیت اخلاقی زیادی دارد، من و پیرو آئوسیلیو بدون عجله در حال مذاکره هستیم و با خوش‌بینی به کارمان ادامه می‌دهیم."

مدیر سابق یوونتوس درباره رویارویی با این تیم پس از فیفادی گفت: "یووه-اینتر در تاریخ همیشه به عنوان دربی ایتالیا معرفی شده و همینطور باقی می‌ماند. اینکه ما در رتبه اول و آن‌ها رتبه دوم هستند جذابیت بیشتری به بازی می‌دهد، این جنبه مثبتی برای دنیای فوتبال خواهد بود."

در نهایت از ماروتا پرسیده شد که با توجه به سابقه حضورش در تورین، دربی برای او اهمیت بیشتری دارد یا خیر: "احساسات همیشه وجود دارد، با توجه به سال‌های زیادی که آنجا سپری شده احساسات بیش‌تری هم وجود دارد اما  مطمئنم که این یک تبلیغ خوب برای فوتبال خواهد بود."

دیدگاه‌ها