کد خبر : 1980110 | 24 آبان 1402 ساعت 10:37 | 33.9K بازدید | 17 دیدگاه

9 سال زندان برای ستاره سابق رئال در برزیل!

روبینیو، ستاره برزیلی سابق رئال و میلان، در آستانه سپری کردن 9 سال حکم زندانش در برزیل است.

9 سال زندان برای ستاره سابق رئال در برزیل!

به گزارش "ورزش سه"، مقامات ایتالیایی در نوامبر سال گذشته میلادی از مقامات دولت برزیل خواستند که ترتیب سپری کردن مدت زمان زندان تعیین شده برای روبینیو را بدهند. 

این بازیکن به اتهام تجاوز مورد محاکمه قرار گرفت و با توجه به شواهدی که علیه او وجود داشت، این حکم برایش صادر شد. درخواست تجدید نظر او هم به دلایل قانونی مورد قبول قرار نگرفت و این حکم تایید نهایی شد. 

دادستانی عمومی برزیل روز سه‌شنبه اعلام کرد که این ستاره سابق تیم ملی این کشور باید به زودی راهی زندان شود. آنها به دادگاه عالی برزیل اعلام کردند که این اقدام به سود این کشور است و نشانگر عزم برزیل در مبارزه با جرائم و همکاری قضایی با سایر کشورها است. 

1139272

ایتالیا پیش از این اصرار داشت که روبینیو این مدت را در زندان‌های این کشور سپری کند اما این اتفاق امکان پذیر نبود چون دولت برزیل بر اساس قوانینش حاضر به استرداد فردی با تابعیت برزیل نیست و به همین دلیل پاسخ آنها به ایتالیا منفی بود. 

روبینیو یکی از اعضای گروه شش نفره‌ای بود که به دلیل آزار و اذیت و تجاوز به زنی اهل آلبانی در شهر میلان در ژانویه 2013 متهم شد و زمانی که برای میلان بازی می‌کرد محاکمه شد و حکم 9 سال حبس او هم به همین دلیل است.

دیدگاه‌ها