کد خبر : 1980137 | 24 آبان 1402 ساعت 12:23 | 43.4K بازدید | 30 دیدگاه

کیکه ستین:

بارسلونا با وقاحت تمام گفت تخفیف بده!

کیکه ستین فاش کرد که درخواست بارسلونا برای گذشتن از مبلغ غرامتش را رد کرده و گفته بود تا یوروی آخرش را از بارسا خواهد گرفت.

بارسلونا با وقاحت تمام گفت تخفیف بده!

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه 2020 و پس از ناکامی در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا بود که ارنستو والورده با تصمیم جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس وقت بارسلونا، اخراج شد و کیکه ستین جای او را گرفت. ستین نیز تنها شش ماه دوام آورد و پس از شکست 8-2 از بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اخراج شد.

1954480

بارسلونا به دلیل اخراج ستین باید به او 4 میلیون یورو غرامت می‌داد و این رقمی بود که ستین مدعی شد بارسا به وی بدهی دارد و شکایتی قضایی نیز ارائه داد. بارسا ابتدا قصد پرداخت این غرامت را نداشت ولی در نهایت از او خواست تا در جلسه‌ای به تفاهم برسند.

ستین در این رابطه گفت: «نمی‌خواستم به آن جلسه بروم ولی بارسا می‌دانست که نظر من چیست و باید کار به دادگاه می‌کشید. پنج روز به دادگاه، با بارسا به توافق رسیدم ولی جالب اینکه 16 ماه بعد از توافق به من زنگ زدند تا تخفیف بدهم که برایم بسیار عجیب بود. واقعا این اقدام بارسلونا برایم قبیح بود و به سرعت پاسخ رد دادم. سه سال از اخراج من گذشته و غرامت را قسط بندی کرده‌اند. در نهایت من تا یوروی آخر طلبم را از بارسا دریافت خواهم کرد.»

1520445

ستین ادامه داد: «چرا باید یک باشگاه باید بتواند بدون پرداخت غرامت به مربی اخراج شده، مربی دیگری را جایگزین کند. این یک نقص سیستماتیک است. شاید 12 تا 14 مربی لالیگا و دسته دوم، شرایط من را دارند اما در اسپانیا روند قضایی بسیار کند پیش می‌رود. وقتی مدیرعامل بارسا به من زنگ زد و گفت از بخشی از طلبت صرف نظر کن، اصلا تعجب نکردم. من سال‌هاست در فوتبالم و چیزهای عجیب‌تری هم دیده‌ام.»

دیدگاه‌ها