کد خبر : 1980153 | 24 آبان 1402 ساعت 13:05 | 17K بازدید | 12 دیدگاه

شوک به چلسی: خطر کسر امتیاز به خاطر آبراموویچ!

احتمال دارد لیگ برتر باشگاه چلسی را به دلیل پرداختی‌های دوران رومن آبراموویچ و نقض قوانین فرپلی مالی جریمه کند.

شوک به چلسی: خطر کسر امتیاز به خاطر آبراموویچ!

به گزارش "ورزش سه"، آبراموویچ مالک قبلی باشگاه چلسی بود که پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین و با تصمیم دولت انگلیس و مجلس این کشور مجبور به واگذاری این باشگاه شد. 

حالا تحقیقاتی از سوی روزنامه گاردین انجام شده که نشان می‌دهد چندین و چند پرداخت به ارزش بیش از 10 میلیون پوند در فاصله یک دهه و توسط شخص آبراموویچ پرداخت شده که مربوط به افراد نزدیک به این باشگاه بوده است. 

برای مثال بخشی از این هزینه به حساب مدیر برنامه ادن هازارد واریز شده و البته نام آنتونیو کونته که موفق شد در سال 2017 قهرمانی در لیگ برتر را برای این تیم به ارمغان بیاورد هم در این فهرست دیده می‌شود. مواردی مربوط به انتقال ساموئل اتوئو و ویلیان هم در این مدارک وجود دارد. 

1936647

گفته می‌شود که مالکان فعلی چلسی این مدارک را به صورت داوطلبانه در اختیار مقامات قرار داده‌اند اما حالا مشخص شده که اگر این موارد نقض قوانین فرپلی مالی را در بر داشته باشند، لیگ برتر جریمه‌های سختگیرانه‌ای را برای آنها در نظر خواهد گرفت. 

بخشی از این جریمه‌ها شامل کسر امتیاز از آبی‌های لندن خواهد بود که با توجه به شرایط فعلی آنها در جدول رده‌بندی لیگ برتر، خبر بسیار بدی برای این تیم به حساب می‌آید اما هنوز تصمیم نهایی مدیران لیگ انگلیس در این زمینه مشخص نیست.

دیدگاه‌ها