کد خبر : 1980213 | 24 آبان 1402 ساعت 17:48 | 23.5K بازدید | 9 دیدگاه

سرمربی تیم مدعی در بحران: به کورس برنگردی، اخراجی!

ادین ترزیچ روی نیمکت دورتموند روزهای پرچالشی را سپری می‌کند و احتمال دارد با افت عملکرد تیمش شاهد اخراج خود باشد.

سرمربی تیم مدعی در بحران: به کورس برنگردی، اخراجی!

به گزارش "ورزش سه"، شش ماه پس از ناکامی در قهرمانی بوندسلیگا پس از بازی خانگی مقابل ماینتس، دورتموند در یک بحران کاملا متفاوت است.

با توجه به اینکه قهرمانی بوندسلیگا در حال حاضر عملاً از دسترس خارج شده، چون آن‌ها 10 امتیاز کمتر از بایرلورکوزن صدرنشین دارند، اتهامات داخلی متوجه ادین ترزیچ، سرمربی تیم، شده است.

به گزارش بیلد، شایعاتی در اطراف دورتموند پخش می‌شود که مدیران باشگاه از نحوه عملکرد ترزیچ تا اینجای فصل ناراضی هستند.

علاوه بر این، سرمربی دورتموند باید با تنش‌هایی که بین او و بازیکنانش ایجاد می‌شود، مقابله کند. برخورد با نیکلاس فولکروگ مثال بارز این چالش است.

با این وجود، در مقایسه بازی بعدی لیگ قهرمانان اروپا مقابل نیوکسل، در مورد تصمیمات ترزیچ در جریان درکلاسیکر، احساس سردرگمی وجود دارد. آن‌ها موفق به شکست نیوکسل شدند اما مقابل بایرن با 4 گل شکست خوردند‌.

در نهایت، ترکیبی از احساسات ترزیچ و نحوه عملکرد او در بازار نقل و انتقالات نیز باعث شده که بسیاری از اعضای باشگاه دچار سرگیجه شوند.

1954615

در موارد متعدد، ترزیچ توضیح داده که چگونه از نظر احساسی در باشگاه سرمایه‌گذاری می‌کند که منجر به تصمیماتی مانند ارتقای امره جان به عنوان کاپیتان باشگاه شد، اما رد فرصت جذب ادسون آلوارز، برای تقویت خط میانی بسیاری را شگفت زده کرده است.

بیلد گزارش داد با این وجود، موقعیت او در این باشگاه در حال حاضر امن تلقی می‌شود. در حالی که دورتموند ممکن است عملکرد قابل توجهی در لیگ نداشته باشد، پیشرفت آن‌ها در لیگ قهرمانان آینده او را تضمین می‌کند. با این حال، اگر قرار باشد اوضاع در اروپا تغییر کند، ترزیچ ممکن است با چالش جدی رو به رو شود.

دیدگاه‌ها