کد خبر : 1980281 | 25 آبان 1402 ساعت 05:28 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

نفرین مصدومیت گریبان ایتالیا را گرفته است

پس از چهار مصدوم قبلی، الساندرو باستونی نیز به جمع بازیکنان آسیب‌دیده ایتالیا اضافه شد.

نفرین مصدومیت گریبان ایتالیا را گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، نفرین مصدومیت همچنان گریبان بازیکنان تیم ملی ایتالیا را گرفته است. جایی که این تیم در دیداری بسیار مهم از دور نهم مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 باید به مصاف مقدونیه شمالی برود.

چهار بازیکن آتزوری دچار آسیب‌دیدگی شده بودند. مانوئل لوکاتلی، داوید کالابریا، رافائل تولویی و دروازه‌بان الکس مرت به دلیل مصدومیت از لیست خارج شدند.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، لوچیانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پس از مصدومیت الساندرو باستونی، مدافع اینترمیلان، پنجمین ضربه دردناک را دریافت کرد.

1883717

این رسانه اضافه کرد که باستونی آماده بود تا به عنوان بازیکن کلیدی در ترکیب ایتالیا مقابل مقدونیه شرکت کند، اما به دلیل مصدومیت ساق پا از فهرست تیم کنار رفت.

اسکای نوشت که اسپالتی در تمرین امروز چهارشنبه در حال آزمایش سیستم 4-3-3 بود تا با استفاده از باستونی، آچربی، دارمیان و دی مارکو بازی کند، اما باستونی از ادامه تمرین انصراف داد و فردا تست‌های بیشتری را انجام خواهد داد تا مشخص شود آیا او در جمع بازیکنان خواهد ماند یا خیر.

این رسانه اشاره کرد که اگر باستونی موفق به شرکت در مسابقه نشود، اسپالتی یکی از میان الساندرو بوونگیوورنو یا فدریکو گاتی را برای تکمیل خط دفاعی به اردوی تیم دعوت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها