کد خبر : 1980288 | 25 آبان 1402 ساعت 08:38 | 41.2K بازدید | 8 دیدگاه

رودریگو یا وینیسیوس در نقش کاپیتان

جانشین نیمار برای تقابل با مسی مشخص شد

سرمربی تیم ملی برزیل، گزینه‌های موجود خود را برای جایگزینی نیمار، که اخیراً دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده، فاش کرد.

جانشین نیمار برای تقابل با مسی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، این مربی در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از رویارویی با کلمبیا و سپس آرژانتین در مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکای جنوبی گفت: نسل بسیار با استعدادی وجود دارد که دو سال پیش ظاهر شد و خیلی‌ها می‌توانند این نقش را ایفا کنند، مانند رودریگو و وینیسیوس جونیور.

برزیل با 7 امتیاز از 4 بازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و کلمبیا نیز با تنها 6 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

برزیل در 21 نوامبر قرار است با رقیب همیشگی خود، یعنی آرژانتین، دیدار کند که با 12 امتیاز در هفته ششم مقدماتی در صدر جدول رده‌بندی کلی مسابقات انتخابی آمریکای جنوبی قرار دارد.

دنیز همچنین تایید کرد که روند تعویض نسل به طور طبیعی اتفاق می‌افتد، اما بازیکنان نباید نگران این موضوع باشند. مهم این است که این بار را به دوش نکشیم، زیرا هیچکس نباید این نقش را بر عهده بگیرد، باید احساس اطمینان کند و همه تلاش خود را می‌کنند.

این مربی تاکید کرد که غیبت نیمار که در آخرین بازی در مونته ویدئو دچار پارگی رباط صلیبی زانوی چپش شد، "بسیار غم‌انگیز" است.

مهاجم الهلال عربستان در ابتدای آبان ماه جاری تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر مراحل توانبخشی را پشت سر می‌گذارد تا بهبودی کامل پیدا کند و دوباره به ورزشگاه‌ها بازگردد.

دیدگاه‌ها