کد خبر : 1980348 | 25 آبان 1402 ساعت 12:51 | 17.4K بازدید | 23 دیدگاه

دیوید بکام:

مسی هدیه ما به ام‌ال‌اس و مردم آمریکا بود!

دیوید بکام، مالک اینترمیامی، مدعی شده که جذب لیونل مسی در واقع هدیه این باشگاه به لیگ فوتبال آمریکا و مردم این کشور بوده است.

مسی هدیه ما به ام‌ال‌اس و مردم آمریکا بود!

به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان دهد و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود. 

این ستاره آرژانتینی پس از بررسی پیشنهاداتی که دریافت کرده بود تصمیم گرفت به اینترمیامی بپیوندد و حضورش در این تیم باعث شد که آنها برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند و خیلی زود به ستاره بی چون و چرای فوتبال آمریکا تبدیل شد. 

بکام در گفت‌وگو با AFP درباره جذب این بازیکن اظهار داشت: «هنوز باور این که کسی به من می‌گوید لیونل مسی به اینترمیامی پیوسته برای من دشوار است. این چیزی است که بسیار به آن افتخار می‌کنم، اینکه چنین بازیکنی را در تیمم دارم که بهترین بازیکن دنیاست. 

1898574

ما همیشه دوست داشتیم که لئو را به آمریکا بیاوریم و مسئله برای ما فقط اینترمیامی نبود. او هدیه‌ای از سوی ما به آمریکا و لیگ فوتبال این کشور است. چون بازیکنی مانند او می‌تواند کل لیگ را تغییر دهد. او می‌تواند الهام‌بخهش بازیکنان نسل دیگری از فوتبال هم باشد. 

همین باعث شد که ما به دنبال جذب او باشیم. البته که به دنبال قهرمانی هم هستیم. دوست داریم بهترین تیم لیگ باشیم. جذب او به کمک بسیاری از ما خواهد آمد و این موضوع بسیار مهمی برای ما است.»

دیدگاه‌ها