کد خبر : 1980647 | 27 آبان 1402 ساعت 07:28 | 34.8K بازدید | 14 دیدگاه

پرافتخارترین بازوبند ایران در لیگ دو! (عکس)

در یکی از بازی‌های هفته اخیر لیگ دسته دوم فوتبال ایران شاهد اتفاق جالبی بودیم‌.

پرافتخارترین بازوبند ایران در لیگ دو! (عکس)

به گزارش " ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته اخیر لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم نیکاپارس چالوس در خانه از اسپاد تهران پذیرایی کرد و در حالی که مثل همیشه از حضور پرشور تماشاگران خود بهره می‌برد، در تلاش برای تداوم صدرنشینی با هدایت محسن بنگر مقابل حریف تهرانی بود.

اما جدا از نتیجه مسابقه، در این دیدار یک اتفاق جالب رخ داد و آن هم استفاده از یک بازوبند بود! بازوبندی که در بازی‌های بزرگ آسیایی و جهانی استفاده شده و در لیگ دسته دوم در اختیار یکی از شاگردان محسن بنگر قرار گرفت.

1955488

این بازوبند در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان و فینال لیگ قهرمانان آسیا بر بازوی کاپیتان‌های سپاهان بسته شده و در گذشته محرم نویدکیا، محسن بنگر، سيد مهدی سیدصالحی و ... آن را در اختیار داشتند و مهم‌تر اینکه این بازوبند سه قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی جام حذفی را بالای سر صاحبش دیده است.

1955489

محسن بنگر، سرمربی تیم نیکاپارس چالوس این بازوبند را در کلکسیون خود داشت و پیش از بازی هفته اخیر تیمش در لیگ دو، آن را بر بازوی جابر نصیری کاپیتان نیکاپارس بست.

در نهایت هم شاگردان محسن بنگر موفق شدند با گل‌های پیمان پورصادقی، دانیال کردستانی و وحید امانی به برتری سه بر صفر دست پیدا کنند تا همچنان در صدر جدول گروه دوم لیگ دو باقی بمانند.

دیدگاه‌ها