کد خبر : 1980691 | 27 آبان 1402 ساعت 10:42 | 40K بازدید | 19 دیدگاه

شوک باورنکردنی: 2023 برای وینی تمام شد!

به نظر می‌رسد که مصدومیت وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، کاملا جدی است.

شوک باورنکردنی: 2023 برای وینی تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل راهی این کشور شده بود و در ترکیب اصلی این تیم برابر کلمبیا هم حضور داشت اما خیلی زود به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.

این ستاره رئال مادرید بلافاصله پس از پایان بازی تایید کرد که به نظر می‌رسد مصدومیتش جدی باشد و به احتمال زیاد بازی حساس برابر تیم ملی آرژانتین در انتخابی جام جهانی 2026 را از دست خواهد داد اما شرایط وخیم‌تر هم هست.

در حالی که روز گذشته گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال دوری یک ماهه این بازیکن از میادین مطرح شده بود، حالا به نظر می‌رسد که این مدت زمان بسیار طولانی‌تر خواهد بود و این شوک بسیار بدی برای رئال مادرید است. روزنامه اسپورت مدعی شده که او تا پایان سال 2023 قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

1955223

وینیسیوس پس از تایید مصدومیتش توسط کادر پزشکی تیم ملی برزیل از سوی فدراسیون فوتبال این کشور اجازه پیدا کرد که به مادرید برگردد تا روند درمانش را تحت نظر پزشکان رئال در پایتخت اسپانیا ادامه دهد. 

این اتفاق در حالی رخ داده که ادواردو کاماوینگا هم در اردوی تیم ملی فرانسه و پس از برخورد با عثمان دمبله به شدت مصدوم شده و بین هشت تا 10 هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب رئال دو ستاره اصلی‌اش را از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها