کد خبر : 1980744 | 27 آبان 1402 ساعت 14:50 | 24.4K بازدید | 18 دیدگاه

چه تقویم سختی

کار دشوار رئال در غیاب ستاره‌های مصدوم

رئال مادرید ادواردو کاماوینگا و وینیسیوس را تا پایان سال 2023 در اختیار نخواهد داشت و احتمال غیبتشان در هفته‌های ابتدایی ژانویه نیز وجود دارد.

کار دشوار رئال در غیاب ستاره‌های مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در این فیفا دی بسیار بدشانس بوده و تا همین جا دو بازیکن مهم و تاثیرگذارش را از دست داده است. ابتدا ادواردو کاماوینگا بود که در تمرین فرانسه با خطای دمبله مصدوم شد و باید هشت تا 10 هفته دور از میادین بماند و سپس وینیسیوس در بازی برابر کلمبیا دچار مشکل عضلانی شد و قطعا تا پایان سال 2023 نمی تواند رئال را همراهی کند.

1953048

به این ترتیب رئال تا اینجای فصل در هر پست حداقل یک بازیکن بزرگ خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. تیبو کورتوا در دروازه، ادر میلیتائو در دفاع، کاماوینگا در خط میانی و وینیسیوس در فاز تهاجمی.

1954872

رئال مادرید تا پایان سال این بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت: برابر کادیز در زمین حریف، ناپولی در خانه، گرانادا در خانه، بتیس در زمین حریف، یونیون در زمین حریف، ویارئال در خانه و آلاوس در زمین حریف. به اینها یک بازی در دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری را نیز باید اضافه کرد که فعلا حریف رئال در آن مشخص نشده است.

1955655

همچنین رئال مادرید در دهم ژانویه نیز باید در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیکو قرار بگیرد و غیبت کاماوینگا در این بازی قطعی است و باید دید وضعیت وینیسیوس چطور خواهد شد. در روزهای پیش‌رو همچنان احتمال مصدومیت‌های جدید در رئال نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها