کد خبر : 1980772 | 27 آبان 1402 ساعت 17:18 | 25.7K بازدید | 11 دیدگاه

امکانات اندونزی بهتر از کشور ما است؛

لطفی: دوست دارم دوباره در ایران بازی کنم

مدافع ایرانی پرسیجا اندونزی معتقد است این کشور امکانات بیشتری نسبت به لیگ برتر دارد.

لطفی: دوست دارم دوباره در ایران بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی لطفی پس از فعالیت در تیم‌های سایپا، نفت مسجدسلیمان، پارس جنوبی و ... تصمیم گرفت در نقل و انتقالات تابستانی مسیر جدیدی را دنبال کند و راهی آسیای شرقی شود تا در فضایی متفاوت در لیگ اندونزی برای باشگاه پرسیجا به میدان برود.

لطفی درباره حضورش در باشگاه پرسیجا جپارا اندونزی عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز در تیم جدیدم خوب است و خیلی زود توانستم با شرایط اینجا خودم را وفق بدهم. در ابتدا بخاطر تغییر سبک زندگی و وضعیت موجود در اندونزی کارم سخت بود ولی خوشبختانه به مرور زمان جا افتادم و الان بدون مشکل تمریناتم را انجام می‌دهم.

1955701

او در خصوص تفاوت سبک زندگی و آب و هوایی در ایران و اندونزی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و مهم‌تر از آن تغذیه، طبیعی بود که شرایط برای من سخت باشد ولی خدا را شکر الان همه چیز روی روال افتاده و خودم را با نحوه زندگی و بازی در اینجا وفق دادم.

این مدافع ایرانی پرسیجا در خصوص شرایط بازی در لیگ‌های ایران و اندونزی ابراز کرد: از نظر فوتبالی به نظرم سطح پایین‌تری نسبت به ایران دارند، اما قطعا از نظر شرایط سخت افزاری و زیرساخت و امکانات به مراتب بالاتر از لیگ برتر ایران هستند و این اتفاق من را شگفت زده کرده است. همین الان هم که می‌بینید میزبان جام جهانی نوجوانان هستند و به بهترین شکل این کار را انجام داده‌اند.

1955702

لطفی در خصوص شرایط تیم پرسیجا اندونزی ابراز کرد: خدا را شکر تیمم الان شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه یک تیم خیلی جوان داریم، به نظرم نتایج خوبی گرفتیم و الان در جایگاه مطلوبی قرار گرفتیم.

او درباره اینکه در دو ماه اخیر دو بار به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در مسابقات پرسیجا انتخاب شده، عنوان کرد: تمام تلاشم را انجام داده‌ام تا بهترین عملکردم را داشته باشم و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم و ببینم تا نیم‌فصل چه اتفاقی می‌افتد.

مدافع ایرانی پرسیجا درباره احتمال بازگشت به لیگ برتر اظهار کرد: حدود 6-5 بازی تا نیم‌فصل داریم و تمام تمرکزم را گذشتم تا در این مسابقات باقی مانده در دور رفت بهترین عملکرد را داشته باشم. صحبت‌هایی انجام شده و دوستان پیگیر هستند تا احتمالا نیم‌فصل تیمم را تغییر بدهم. البته باید اشاره کنم که اینجا از نظر مالی شرایط بهتری داشته، اما مطمئنا بازی در لیگ خودمان لذت بیشتری دارد.

دیدگاه‌ها