کد خبر : 1980845 | 28 آبان 1402 ساعت 04:12 | 14.6K بازدید | 15 دیدگاه

رونالدو آخرین بخت سرلک برای بازگشت به تیم ملی

در بین بازیکنان پرسپولیس شاید یک نفر بیشتر از سایر نفرات برای خودنمایی در بازی برگشت مقابل النصر انگیزه و اشتیاق داشته باشد.

رونالدو آخرین بخت سرلک برای بازگشت به تیم ملی

به گزارش ورزش سه هر چند بحران داخلی در پرسپولیس باعث شده تا حواس‌ها از بازی مهم این تیم در عربستان کمی دور شود اما تیم یحیی گل محمدی کار خودش را پیش می‌برد و مشغول آماده‌سازی است تا شرایط صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در دو بازی آینده فراهم کند.
در بین بازیکنان پرسپولیس اما یک بازیکن بیشتر از نفرات دیگر برای درخشش مقابل تیم پرستاره عربستانی انگیزه دارد. میلاد سرلک در بازی رفت و در شروع نیمه دوم با زرنگی رونالدو و اوتاویو دو بازیکن بین‌المللی النصر با دریافت کارت دوم از بازی اخراج شد تا پرسپولیس ده نفره در خانه ضربه پذیرتر باشد.
بسیاری از پرسپولیسی‌ها معتقدند شاید اگر سرلک در آن بازی از زمین اخراج نمی‌شد این تیم می‌توانست با وجود روز بدی که پشت سر می‌گذاشت از حریف قدرتمند خود یک امتیاز بگیرد.

1928136

سرلک با اخراج در آن مسابقه تیمش را تنها گذاشت و بازی دوم در قطر مقابل الدحیل را نیز از دست داد. در بازگشت به ترکیب نیز شرایط برای پرسپولیس خوب پیش نرفت و تیم در چهار بازی اخیر سه مساوی و یک شکست متحمل شده و اوضاع خوب پیش نمی‌رود بخصوص که از پرسپولیس در دفاع و حمله ایراد می‌گیرند و نقدها به تمام خطوط  و بازیکنان این تیم نشانه رفته است.
میلاد سرلک اما برای جبران اتفاقات بازی رفت با النصر انگیزه فراوانی دارد. او با درسی که از حرفه‌ای‌گری و زیرکی رونالدو در آن بازی گرفت حتما پخته‌تر و باتجربه‌تر در عربستان کار خواهد کرد و این بار اصلا دوست ندارد قافیه را به آنها ببازد.
در عین حال او به خاطر دعوت نشدنش به تیم ملی حتما ناراحت و دلگیر است و چنانچه در بازی بزرگی مثل النصر مقابل ستاره‌هایی همچون اوتاویو و بروزوویچ بدرخشد شانس این را خواهد داشت که در آخرین لحظات به اسکواد مد نظر قلعه‌نویی برای جام ملت‌ها برگردد و دوباره عضوی از تیم ملی باشد.

دیدگاه‌ها