کد خبر : 1980847 | 28 آبان 1402 ساعت 05:00 | 14.6K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای ستاره اسپانیایی: پی‌اس‌جی مهم بود، نه جام!

فابین رویس، ستاره اسپانیایی پاری سن ژرمن، می‌گوید از ترک ناپولی و پیوستن به این باشگاه پشیمان نیست.

ادعای ستاره اسپانیایی: پی‌اس‌جی مهم بود، نه جام!

به گزارش "ورزش سه"، رویس در فاصله سال‌های 2018 تا 2022 چهار سال در ناپولی توپ زد و در 166 بازی با پیراهن این تیم به میدان رفت تا به یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایتالیا در پست خودش تبدیل شود. 

این ستاره اسپانیایی در سال 2022 تصمیم گرفت با قراردادی به ارزش 23 میلیون یورو این باشگاه را ترک کند و به پاری سن ژرمن ملحق شود تا بازی در لیگ یک فرانسه را هم تجربه کند. 

نکته جالب اینجا بود که ناپولی در اولین فصل پس از جدایی این بازیکن موفق شد جام قهرمانی را در سری آ بالای سر ببرد اما او از تصمیمی که گرفته است پشیمان نیست. 

1955852

رویس در پاسخ به این سوال که آیا از این که در آستانه قهرمانی از ناپولی جدا شد پشیمان است یا خیر گفت: «برعکس، من برای همه بسیار خوشحال هستم. برای خودم خوشحالم که توانستم اولین قهرمانی دوران حرفه‌ای فوتبالم را تجربه کنم. برای ناپولی و این شهر و هم تیمی‌های سابقم هم خوشحالم. 

من علاقه زیادی به این محیط داشتم، این که مردم ناپل چطور فوتبال را زندگی می‌کنند. آنها شایسته این قهرمانی بودند. مشخصا دوست داشتم من هم نقش مهمی در این قهرمانی داشته باشم اما پی اس جی برایم مهم بود و در فرانسه خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها