کد خبر : 1980881 | 28 آبان 1402 ساعت 09:57 | 25.9K بازدید | 52 دیدگاه

ناکامی بزرگ: هالند در یورو 2024 نیست!

تیم ملی نروژ دیگر شانسی برای حضور در رقابت‌های یورو 2024 به میزبانی آلمان نخواهد داشت.

ناکامی بزرگ: هالند در یورو 2024 نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نروژ شب گذشته دیداری را در مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 برگزار نکرد اما نتایج سایر دیدارها باعث شد که آن‌ها هر شانسی را برای صعود به این رقابت‌ها از دست بدهند. 

پیروزی رومانی در بازی شب گذشته به این معنا بود که نروژ دیگر حتی فرصتی برای حضور در مسابقات پلی‌آف هم نخواهد داشت و به این ترتیب ارلینگ هالند، مارتین اودگارد و دیگر بازیکنان این تیم از رسیدن به این تورنمنت مهم ملی هم بازماندند. 

با توجه به این که تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف بر اساس رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا انتخاب می‌شوند، جایگاه پایین نروژ در این مسابقات باعث شد که آن‌ها فرصت حضور در این مرحله و در نهایت یورو 2024 را به‌صورت کامل از دست بدهند.

این ستاره منچسترسیتی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا قادر به همراهی تیمش در بازی امشب برابر اسکاتلند نیست اما حالا دیگر این موضوع چندان اهمیت خاصی هم برای آن‌ها ندارد. 

1955607

این واقعیت که او تا به حال نتوانسته حتی در یک رقابت ملی مهم مانند جام جهانی و یورو حضور داشته باشد، موضوعی است که بسیار این بازیکن و دیگر ستاره‌های نروژ را آزار می‌دهد و ناتوانی او در کمک به این تیم برای کسب سهمیه این مسابقات باعث شده که انتقادات از این بازیکن در این کشور افزایش پیدا کند. 

هالند هنوز به‌صورت رسمی واکنشی به این اتفاق نشان نداده اما منابع نزدیک به او مدعی شده‌اند که این بازیکن از این اتفاق بسیار ناراحت و ناامید شده است.

دیدگاه‌ها