کد خبر : 1980882 | 28 آبان 1402 ساعت 10:15 | 41.3K بازدید | 56 دیدگاه

زبان‌درازی به آلمان: نشریات ترکیه پس از برد تاریخی!

روزنامه‌های ترکیه پیروزی ارزشمند تیم ملی این کشور برابر تیم ملی آلمان را جشن گرفتند.

زبان‌درازی به آلمان: نشریات ترکیه پس از برد تاریخی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ترکیه شب گذشته در دیداری دوستانه برابر تیم ملی آلمان به میدان رفت و موفق شد با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست دهد.

کای هاورتز گل اول این تیم را به ثمر رساند اما ترکیه در فاصله کوتاهی در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد دو گل را وارد دروازه حریف قدرتمندش کند تا به عنوان تیم پیروز نیمه اول را به پایان برساند و راهی رختکن شود.

نیکلاس فولکروگ در ابتدای نیمه دوم موفق شد گل خورده را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند اما خطای هند هاورتز در محوطه جریمه باعث شد که کمک داور ویدیویی وارد عمل شود و یک ضربه پنالتی به سود ترکیه اعلام کند که در دقیقه 71 به گل تبدیل شد. 

این پیروزی اهمیت بسیار زیادی برای تیم ملی ترکیه با بازیکنان جوان و آینده‌دارش داشت و موجی از خوشحالی را در بین مردم و رسانه‌های این کشور به همراه آورد.

روزنامه صباح اسپور با انتشار عکسی از خوشحالی خاص بازیکنان ترکیه نوشت: «این تازه پیش نمایش است!» تا نشان دهد که به آینده این تیم امید بسیاری دارد. 

1955918

روزنامه آکسام اسپور هم با انتشار عکس کنان ییلدیز که ستاره جوان ترکیه در این دیدار بود تیتر زد: «پیروزی درخشان با ییلدیز در برلین.»

1955919

روزنامه فوتو ماچ هم با تیتر «جنگجوهای ترک» به این پیروزی واکنش نشان داد. 

1955920

روزنامه اس پی سی آر هم تیتر زد: «ترک‌های دیوانه فاتح برلین شدند.»

1955921

تی اسپور هم با استفاده از شادی گل خاص ییلدیز پس از گل زدن به آلمان هم از تیتری مشابه صباح اسپور استفاده کرد.

1955922

دیدگاه‌ها