کد خبر : 1980902 | 28 آبان 1402 ساعت 11:33 | 23.7K بازدید | 6 دیدگاه

رضایت ستاره بارسا: ثابت شد تصمیمم درست بود

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، می‌گوید از حضورش در این باشگاه و در کشور اسپانیا بسیار راضی است.

رضایت ستاره بارسا: ثابت شد تصمیمم درست بود

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن از سوی یولیان ناگلزمان به اردوی تیم ملی آلمان دعوت شده بود تا این تیم را در مسابقات دوستانه در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر همراهی کند. 

با این حال مصدومیت او از ناحیه کمر باعث شد که چاره‌ای جزء ترک اردوی تیم ملی کشورش و بازگشت به اسپانیا برای طی کردن روند درمان تحت هدایت پزشکان باشگاه بارسلونا نداشته باشد و آن‌ها امیدوار هستند که این مصدومیت جدی نباشد. 

این بازیکن پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی آلمان و اتفاقات ناگواری که در چند روز اخیر برایش رخ داد، صحبتی با سایت رسمی باشگاه بارسلونا داشت که به تازگی منتشر شده و در آن از شرایطش در این تیم ابراز رضایت بسیاری کرده بود. 

1949931

تراشتگن در این گفت‌وگو اظهار داشت: «من در بارسلونا احساس راحتی بسیار زیادی دارم. بارسلونا شهری زیباست و مردم این شهر با من و خانواده‌ام با احترام بسیار زیادی برخورد می‌کنند و این شرایط باعث شده است که من احساس کنم در جایگاه درستی قرار دارم و تصمیماتی که در گذشته گرفته بودم همگی درست بودند.»

آزمایشات اولیه برای تعیین شدت مصدومیت این بازیکن هنوز انجام نشده و او امروز راهی مرکز تمرینی و پزشکی بارسا خواهد شد تا آزمایشات را به‌صورت کامل انجام دهد.

دیدگاه‌ها