کد خبر : 1980927 | 28 آبان 1402 ساعت 13:15 | 38.9K بازدید | 18 دیدگاه

وضعیت بد توره در خیرونا

دلخوری شدید بارسا از خیرونا: بازیکن ما را پس بده

در بارسلونا شدیدا از خیرونا دلخورند و اعتقاد دارند پابلو توره شایستگی حضور در ترکیب ثابت را دارد و با این وضع بهتر است در زمستان از خیرونا جدا شود.

دلخوری شدید بارسا از خیرونا: بازیکن ما را پس بده

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سال گذشته برای جذب پابلو توره از راسینگ سانتاندر 10 میلیون یورو هزینه کرد. توره استعداد جوانی بود که بارسا روی او حساب می‌کرد اما فصل قبل نتوانست زیر نظر ژاوی چندان فرصت خودنمایی پیدا کند و در نهایت تابستان تصمیم به جدایی و انتقال قرضی به خیرونا گرفت، به این امید که هر هفته در ترکیب ثابت باشد ولی اوضاع برای او در صدرنشین فعلی لالیگا نیز خوب پیش نرفته است.

1756231

توره از 13 بازی تنها در هشت بازی خیرونا به میدان رفته و تعداد دقایقی حضور او در زمین نیز 119 دقیقه بوده است. توره در ایده‌های میچل، مربی موفق خیرونا، جایی ندارد و اغلب نیمکت نشین بوده است. این در حالی است که او در چهار بازی اخیر برای جوانان اسپانیا 179 دقیقه در میدان بوده و بسیار نیز خوش درخشیده است.

1902026

اسپورت در این رابطه نوشت که بارسلونا شدیدا از وضعیت توره دلخور است و قصد دارد این بازیکن را در زمستان پس بگیرد و به باشگاه دیگر قرض بدهد. باشگاهی که تضمین کند توره دقایق زیادی بازی خواهد کرد. بارسا روی توره برای آینده سرمایه گذاری کرده و دوست ندارد شرایط روحی او در خیرونا از این بدتر شود.

دیدگاه‌ها