کد خبر : 1980958 | 28 آبان 1402 ساعت 14:31 | 58.4K بازدید | 52 دیدگاه

یورگن کلوپ می‌خندد

بحران در سیتی: فقط 13 بازیکن با گواردیولا!

منچسترسیتی کم‌تر از یک هفته تا جدال برابر لیورپول با بحران مصدومیت روبه‌رو شده و پپ گواردیولا الان فقط 13 بازیکن در اختیار دارد.

بحران در سیتی: فقط 13 بازیکن با گواردیولا!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت‌ها در تمام فصل منچسترسیتی را با مشکل مواجه کرده است. 

1956011

پپ گواردیولا در این رابطه و در ماه سپتامبر گفته بود: «ما در مشکل هستیم، اما نمی‌خواهم بگویم، اوه، ما مصدومان زیادی داریم. حفظ این سطح خوب در غیاب مصدومان برای مدت طولانی دشوار خواهد بود، اما ما نمی‌توانیم در یک تیم 35 بازیکن داشته باشیم چون هرج و مرج خواهد شد.»

1949558

پپ در مصاحبه خود قبل از فیفادی نوامبر نیز گفت: «ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم و بازیکنان دیگر با دقایق زیاد در تیم‌های ملی خود که باید استراحت کنند. من باید همه چیز را در نظر بگیرم. باید از مصدومیت‌های بیشتری جلوگیری کنیم وگرنه دچار مشکل می‌شویم. کلینیک اتحاد در برخی مقاطع فصل جاری بیش از حد اشغال شده است.
سیتی با سه بازیکن مصدوم (کوین دی بروینه، سرخیو گومز و استونز) به وقفه بازی‌های ملی رفت. با این حال آسیب‌دیده‌ها در این پنجره فیفا چند برابر شدند. 

1955608

مهم‌ترینشان ارلینگ هالند است که در بازی دوستانه برابر جزایر فارو از ناحیه مچ پا مصدوم شد و بازی برابر اسکاتلند را از دست خواهد داد.

مصدوممصدومان سیتی
دی بروینه
سرخیو گومز
استونز
آکه
ادرسون
کواچیچ
نونز
هالند

1924318

آکه (هلند)، نونز (پرتغال)، ادرسون (برزیل) و کواچیچ (کرواسی) همراه با هالند به دی بروینه، استونز و سرخیو گومز پیوستند و گواردیولا را تنها با 13 بازیکن اصلی (غیر از گلرها) گذاشتند! 

واکر، دیاز، فیلیپس، گریلیش، دوکو، رودری، خولین آلوارز، برناردو سیلوا، گواردیول، آکانجی، فودن، باب و ریکو لوئیس کسانی هستند که می‌توانند سیتی را شنبه پیش‌رو برابر لیورپول همراهی کنند و البته گمان می‌رود مشکل هالند نیز تا روز بازی حل شود.

1948990

سیتی با 28 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و لیورپول با یک امتیاز کم‌تر این تیم را تعقیب می‌کند. پس از یک سال وقفه و افت قرمزها، بار دیگر شاهد جدال این دو تیم برای قهرمانی هستیم و باید دید پپ چگونه با این وضعیت وخیم مصدومیت‌ها تیمش را مهیای بازی با لیورپول یورگن کلوپ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها