کد خبر : 1980980 | 28 آبان 1402 ساعت 16:16 | 31.3K بازدید | 18 دیدگاه

شادی گل خاص پدیده ترکیه به سبک دل‌پیرو (عکس)

کنعان ییلدیز 18 ساله دیشب در بازی دوستانه برابر آلمان یکی از گل‌های ترکیه را زد و سپس شادی گل مشابه الکس دل‌پیرو را به نمایش گذاشت.

شادی گل خاص پدیده ترکیه به سبک دل‌پیرو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ترکیه دیشب برابر آلمان مثل یک طوفان بود و باید توجه داشت که تحت هر شرایطی شکست دادن آلمان در ورزشگاه آن‌ها کاری بسیار دشوار به‌خصوص برای ترکیه است. این یک بازی دوستانه بود و فرصتی خوب شد برای درخشش و ظهور کنعان ییلدیز 18 ساله. یکی از آن جوانانی که انگار قرار است به زودی قاره اروپا را مبهوت خود کند. 

1956070

با تنها 18 سال سن و متولد آلمان، در اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان ترکیه، یک گل عالی به ثمر رساند. بازیکن یوونتوس که امسال تیم ایتالیایی او را از بایرن مجانی گرفت (10 سال در آکادمی بایرن بود)، گلش را به سبک الکس دل‌پیرو جشن گرفت و با بیرون آوردن زبانش یاد و خاطره گل اسطوره ایتالیا و یووه به آلمان در نیمه نهایی جام جهانی 2006 را زنده کرد.

1956071

حتی خود دل‌پیرو و باشگاه یوونتوس نیز درباره شادی گل ییلدیز واکنش نشان دادند. او مادرش آلمانی و پدرش ترکیه‌ای است و تیم ملی آلمان در دعوت از او تردید داشت و در نهایت او ترکیه را انتخاب کرد. 

کنعان در این رابطه گفت: «مادر من آلمانی و پدرم ترک است. من در تیم زیر 17 ساله‌ها برای ترکیه بازی کرده‌ام و به این موضوع بسیار افتخار می‌کنم. آلمان هرگز با من تماس نگرفت. بنابراین گزینه حضور در این تیم وجود نداشت. حالا من بازیکن ترکیه هستم و بسیار خوشحالم که برای این تیم بازی می‌کنم.»

کنعان حالا خوشبین به درخشش با یوونتوس در سری آ است و چشم به روزهایی بهتر دارد.

دیدگاه‌ها