کد خبر : 1981026 | 28 آبان 1402 ساعت 20:17 | 13K بازدید | 7 دیدگاه

رنگرز: پشت گرایی هستیم، امیدواریم رأی شکسته شود

آخرین خبر از محرومیت ستاره کشتی ایران

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید علی گرایی می‌تواند از محرومیت یک ساله خود به عنوان یک فرصت برای رفتن به یک وزن بالاتر استفاده کند.

آخرین خبر از محرومیت ستاره کشتی ایران

به گزارش "ورزش سه"، حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، در گفت‌وگوی خود با خبرنگار "ورزش سه" آخرین اخبار را در خصوص محرومیت یک ساله محمدعلی گرایی از سوی اتحادیه جهانی کشتی به دلیل پرتاب بطری به داخل تشک در جریان مسابقات جهانی 2023 صربستان ارائه کرد و گفت: خبر روز گذشته کل جامعه کشتی را شوکه کرد. بسیار متاسف هستم از اتفاقی که افتاد. البته معتقدم محمدعلی گرایی یکی از سرمایه‌های بی‌نظیر کشتی فرنگی است. خیلی بنده و همکارانم و مجموعه فدراسیون کشتی علاقه‌مند بودیم علی بتواند با یک مدال خوشرنگ از المپیک کشتی را کنار بگذارد، اما به هر دلیلی این موضوع محقق نشد. 

1939857

وی درباره حمایت فدراسیون و احتمال شکسته شدن حکم محرومیت عنوان کرد: فدراسیون کشتی همان‌طور که بعد از اعلام بدوی اتحادیه جهانی مستندات متعدد و متنوعی را جمع‌آوری و ارائه کرد، حتما الان هم از تمامی مجاری پیگیری است تا این حکم شکسته یا تعدیل شود. اتحادیه جهانی کشتی سختگیرانه با این موضوع برخورد کرد و جا داشت که سوابق و عقبه علی گرایی را در نظر می‌گرفتند. ما و مجموعه فدراسیون کشتی همه گونه حمایت را از علی گرایی خواهیم داشت و امیدواریم این رأی شکسته شود. 

همچنین سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص شایعه خداحافظی گرایی بعد از اینکه المپیک را از دست داده، گفت: به نظر من علی گرایی می‌تواند ادامه دهد. او می‌تواند از این یک سال و تهدیدی که ایجاد شد، به عنوان یک فرصت استفاده کند و به یک وزن بالاتر برود و ادامه ورزش قهرمانی خودش را داشته باشد. این توانمندی در او هست که در یک وزن بالاتر بتواند کار نیمه تمامش یعنی کسب مدال طلای جهان و نشان المپیک به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها