کد خبر : 1981112 | 29 آبان 1402 ساعت 09:58 | 71K بازدید | 29 دیدگاه

خبر خوب برای بارسا: جانشین گاوی را زود بخرید!

باشگاه بارسلونا می‌تواند با طی کردن مراحل خاص و در نظر گرفتن شرایط ویژه بازیکنی را به جای گاوی به خدمت بگیرد.

خبر خوب برای بارسا: جانشین گاوی را زود بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی گرجستان رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

اما این پیروزی اهمیت زیادی برای بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم نداشت چون مصدومیت گاوی باعث شد که شرایط ناراحت کننده‌ای برای این تیم و خصوصا در رختکن به وجود بیاید که شادی برد را از آن‌ها گرفت. 

به نظر می‌رسد که مصدومیت این ستاره اسپانیایی از ناحیه رباط صلیبی باشد و به این ترتیب او شش تا هشت ماه دور از میادین خواهد بود و عملا این فصل برای او به پایان رسیده است. 

حالا کادناسر خبر داده که باشگاه بارسلونا می‌تواند با طی کردن روند و مراحلی خاص بازیکنی را به عنوان جانشین گاوی به خدمت بگیرد. این باشگاه 30 روز فرصت دارد تا درخواست برای جذب بازیکن را به صورت رسمی به لالیگا ارائه کند. 

1956303

آن‌ها همچنین باید ثابت کنند که این بازیکن بیشتر از چهار ماه از میادین دور است که در این مورد بسیار ساده است چون مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی بدون شک بیشتر از این مدت به طول خواهد انجامید. 

آن‌ها همچنین این اجازه را دارند که از 80 درصد مبلغ دستمزد این بازیکن برای جذب جانشینش استفاده کنند و به این شکل مشکل مالی بارسا و سقف پرداخت دستمزد و فرپلی مالی هم این باشگاه را همراهی خواهد کرد. 

مدیران این باشگاه در حال حاضر منتظر پاسخ آزمایش نهایی هستند که قرار است امروز در بارسلونا انجام شود تا تصمیم بعدی را بگیرند.

دیدگاه‌ها