کد خبر : 1981118 | 29 آبان 1402 ساعت 10:41 | 32.4K بازدید | 81 دیدگاه

خطر جدی سقوط چلسی و سیتی: فاجعه در راه است!

دیوید دین، مدیر سابق آرسنال، معتقد است که کسر 10 امتیاز از اورتون به این معناست که فاجعه بزرگی برای چلسی و منچسترسیتی در راه خواهد بود.

خطر جدی سقوط چلسی و سیتی: فاجعه در راه است!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی در چند سال اخیر با کسر 10 امتیاز روبه‌رو شد و به این ترتیب در منطقه سقوط جدول لیگ برتر این فصل قرار گرفت. 

این تصمیم موافقان و مخالفان بسیار زیادی داشت و باعث شد که بحث درباره تخلفات مالی منچسترسیتی بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد. این در حالی است که چلسی هم اخیرا به دلیل پرداخت‌های خارج از عرف رومن آبراموویچ با اتهاماتی روبه‌رو شده است. 

بسیاری از هواداران انگلیسی در روزهای اخیر مدعی شده‌اند که این دو باشگاه باید هرچه زودتر جریمه شوند و با توجه به میزان تخلفاتی که مرتکب شده‌اند، جریمه آن‌ها هم به شکل قابل توجهی بیشتر خواهد بود. 

1956162

دین که پیش از این سابقه مدیریت در آرسنال را دارد درباره این وضعیت به تاک اسپورت گفت: «باید متوجه این موضوع باشیم که روند رسیدگی به این پرونده کاملا مستقل است. لیگ برتر در واقع فقط رأی نهایی را اجرا می‌کند و عملا دخالتی در روند قضاوت و تصمیم‌گیری ندارد. 

از نظر من، این تصمیم بسیار سخت‌گیرانه و تند بود اما نکته اصلی اینجاست که اتخاذ چنین تصمیمی در این باره هشداری برای باشگاه‌های بزرگ است. این اتفاق ممکن است تاثیرات جانبی بسیاری داشته باشد و بدون شک فاجعه بزرگی در راه است.»

دیدگاه‌ها