کد خبر : 1981126 | 29 آبان 1402 ساعت 11:44 | 30.5K بازدید | 32 دیدگاه

مدافع سابق سیتی دیدار با پرسپولیس را از دست داد

آیمریک لاپورت نمی‌تواند النصر را در دو دیدار حساس برابر پرسپولیس و الهلال همراهی کند.

مدافع سابق سیتی دیدار با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بحران در خط دفاعی النصر افزایش یافته است. پس از آسیب‌دیدگی عبد الإله العمری و وضعیت مبهم او برای دیدار برابر پرسپولیس، حالا یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم نیز در بازی برابر شاگردان گل‌محمدی حضور نخواهد داشت.

روزنامه الریاضیة در شماره امروز به آخرین وضعیت مدافع سابق منچسترسیتی پرداخت و با تیتر «گزارش لاپورته، کاسترو را شوکه کرد» از وضعیت مبهم این بازیکن برای بازی‌های حساس آینده خبر داد.

الریاضیة نوشته است که داوید مارکز اسپانیایی، پزشک النصر، با انتشار گزارشی مبنی بر عدم بهبودی آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی این باشگاه که از مصدومیت پای خود رنج می‌برد، لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر را غافلگیر کرد.

یک منبع آگاه به الریاضیة گفت: روند بهبودی لاپورت به دلیل عدم التیام آسیب‌دیدگی که از ناحیه پا و در بازی با الوحده به آن دچار شده، به طور غیرمنتظره‌ای طولانی شده است.

مارکز به کاسترو اعلام کرده در زخم لاپورت عفونتی وجود دارد که باعث شده تا بازگشت این مدافع به تمرینات گروهی برخلاف برنامه‌ریزی‌های قبلی پیش برود و با تعویق همراه شود.

پزشک النصر توضیح داد که زمان بازگشت لاپورت مبهم است زیرا زخم او هنوز عمیق است و برای این مدافع دشوار است که جمعه در بازی با الوحده و همچنین جدال هفته آینده برابر پرسپولیس شرکت کند.

همچنین تردیدهایی درباره حضور لاپورت در دربی بزرگ شهر ریاض و برابر الهلال که قرار است اول دسامبر برگزار شود، وجود دارد.

دیدگاه‌ها