کد خبر : 1981161 | 29 آبان 1402 ساعت 14:06 | 32.1K بازدید | 21 دیدگاه

واکنش عجیب به خشم بارسا: گاوی هم مثل بقیه!

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، واکنش جالبی به عصبانیت بارسلونا از استفاده او از گاوی و مصدومیتش نشان داد.

واکنش عجیب به خشم بارسا: گاوی هم مثل بقیه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 روبه‌روی تیم ملی گرجستان قرار گرفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

گاوی در نیمه اول این بازی به دلیل مصدومیت و در حالی که به شدت ناراحت بود و اشک می‌ریخت از زمین بازی بیرون رفت و آزمایشات اولیه نشان داد که رباط صلیبی زانوی این بازیکن پاره شده و برای چندین ماه دور از میادین خواهند بود. 

این اتفاق باعث عصبانیت شدید مدیران، کادر فنی و هواداران بارسلونا شد. آن‌ها معتقد هستند که با توجه به نهایی شدن صعود اسپانیا به یورو 2024 لزومی نداشت که سرمربی این تیم از گاوی در این بازی استفاده کند و به نوعی او را مقصر این اتفاق می‌دانند. 

1956383

دلافوئنته در واکنش به این اظهارات به خبرنگاران گفت: «من گلایه و ناراحتی بارسا را درک می‌کنم اما اگر این اتفاق برای گاوی هم رخ نداده بود، ممکن بود برای هر بازیکن دیگری رخ دهد. این اتفاق ممکن است در دیداری در لالیگا، در جلسات تمرین یا هر موقعیت دیگری رخ دهد. 

گاهی افراد متوجه ریسکی که در لحظه ممکن است برای طرف مقابل رخ دهد نیستند. این اتفاق یک حادثه بود. حادثه تلخ و از روی بدشانسی بود اما گاوی پیش از بازی کاملا برای حضور در میدان آماده بود و لزومی نداشت که به او بازی ندهیم.»

دیدگاه‌ها