کد خبر : 1981176 | 29 آبان 1402 ساعت 15:10 | 10.8K بازدید | 7 دیدگاه

هشدار شوچنکو به ایتالیا: مراقب اوکراین باشید

آندری شوچنکو، اسطوره میلان، اعلام کرد که ایتالیا در بازی امشب مقابل اوکراین کار سختی خواهد داشت.

هشدار شوچنکو به ایتالیا: مراقب اوکراین باشید

به گزارش "ورزش سه"، آندری شوچنکو، اسطوره میلان، تاکید می‌کند که ایتالیا انگیزه بالایی مقابل اوکراین دارد، اما به آتزوری هشدار می‌دهد که هموطنانش امشب چیزی برای از دست دادن ندارند.

در آخرین دیدار مرحله مقدماتی یورو 2024، اوکراین و ایتالیا امشب در بای آرنا شهر لورکوزن به مصاف هم می‌روند.

تنها یک تساوی برای راه‌یابی آتزوری به یورو 2024 کافی است، در مقابل اوکراین باید برای کسب جواز صعود حتما ایتالیا را شکست دهد.

شوچنکو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "این یک مسابقه بسیار مهم است، برای همه ما بیش از یک بازی است. علی‌رغم جنگ، این که مجبوریم هر بازی خانگی را خارج از خانه انجام دهیم و مشکلاتی که در داخل کشور با آن روبه‌رو هستیم، هنوز تیم در وضعیت خوبی قرار دارد. بدیهی است که تغییر نسلی رخ داده اما بازیکنان ارزشمندی مانند میخایلو مودریک، سوداکوف و سینگاکوف را داریم.

1956430

سرگئی ربروف در شرایط بسیار دشواری کار بسیار خوبی انجام داده است. او فلسفه خود را پیش برده و تیم تقویت شده است. در این مرحله ما چیزی برای از دست دادن نداریم، اما به این معنا نیست که از آنچه به‌دست آورده‌ایم، راضی نیستیم."

او در پاسخ به این سوال که از کدام بازیکنان ایتالیا می‌ترسد، گفت: "من از کل تیم می‌ترسم. حتی برای لوچانو اسپالتی هم انگیزه بالایی وجود دارد. به لوچانو بسیار احترام می‌گذارم، او یک مربی بی‌نظیر است، یکی از بهترین‌ها و مطمئناً می‌خواهد ایتالیا را پس از ناکامی در رسیدن به جام جهانی به اوج برساند. ایتالیا بازیکنان باکیفیتی دارد. ما آماده‌ایم خودمان را ثابت کنیم زیرا این بازی مانند بازی‌های دیگر نیست."

دیدگاه‌ها