کد خبر : 1981266 | 29 آبان 1402 ساعت 22:20 | 28.7K بازدید | 24 دیدگاه

دبل شیرین در عرض چند روز؛

تاریخ‌سازی باشکوه نماینده ایران کامل شد

پریسا مجنونی که با هزینه‌های آزمون در مسابقات دوچرخه‌سواری شرکت کرده، به مقام دومی استقامت رسید.

تاریخ‌سازی باشکوه نماینده ایران کامل شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سردار آزمون در تاشکند حضور دارد و خود را برای دیدار برابر ازبکستان آماده می‌کند، او زمینه‌های کسب یک عنوان مهم در رشته دوچرخه سواری را فراهم کرد و پریسا مجنونی موفق شد عنوان نائب قهرمانی رشته استقامت را کسب کند.

داستان از این قرار است که چند ماه پیش، سردار آزمون جایزه یک مسابقه دوچرخه سواری زنان را پرداخت کرد تا بدین صورت حمایت خود را از این رشته ورزشی نشان دهد. او در اقدام دیگری، دست به کار قابل تحسینی زد و هزینه‌های یک دوچرخه سوار زن را برای حضور در مسابقات جهانی پرداخت کرد.

پریسا مجنونی که با هزینه‌های صورت گرفته توسط آزمون در رقابت‌های دوچرخه سواری تایم‌تریل آنتالیای ترکیه شرکت کرده بود و مقام سوم را نیز از آن خود کرده بود، حالا توانسته است در بخش دوچرخه سواری استقامت نیز رتبه دوم را از آن خود کرده و سهمیه ورود به مسابقات قهرمانی جهان گرندفوندو دانمارک را کسب کند.

مجنونی که با هزینه‌های سردار آزمون به عنوان اسپانسر در این مسابقات حضور یافته بود، با کسب این مقام‌ها به خوبی توانست زحمات و تلاش‌های ستاره تیم ملی فوتبال ایران را پاسخ بدهد و اکنون همه در انتظار درخشش این دوچرخه سوار زن در مسابقات جهانی هستند.

او پیش از این در مصاحبه با ورزش سه درخصوص کمک‌های سردار گفته بود: جا‌ دارد تشکر کنم از جناب آقای آزمون بابت حمایتشان که باعث شدند من بتوانم در این مسابقات حاضر بشوم و بتوانم به سکو برسم و مجوز مسابقه جهانی را به دست بیاورم. شرایط این رشته طوری است که هزینه‌ها خیلی خیلی بالاست و اگر ایشان نبودند من نمی‌توانستم در این مسابقه شرکت کنم.

دیدگاه‌ها