کد خبر : 1981314 | 30 آبان 1402 ساعت 08:45 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

چهار تغییر کاتانچ نسبت به فینال کافا

حریف تیم ملی قلب دفاعش را جراحی کرد

به نظر می‌رسد ترکیب تیم ملی ازبکستان نسبت به آخرین مسابقه‌ای که در تورنمنت کافا مقابل تیم ملی ایران قرار گرفتند تغییراتی داشته است.

حریف تیم ملی قلب دفاعش را جراحی کرد

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی ازبکستان حریف فردای تیم ملی در راند دوم مرحله پیش مقدماتی جام جهانی 2026  پنجشنبه شب گذشته در دیدار مقابل ترکمنستان در حالی که نیمه اول با یک گل عقب افتاده بود با سه گل زده در نیمه دوم سرانجام به پیروزی سه بر یک دست یافت.

ترکیب آن روز ازبک‌ها تغییراتی نسبت به آخرین مسابقه‌‎ای که این تیم در فینال تورنمنت کافا مقابل تیم ملی ایران قرار گرفت، داشت.
تیم ملی ازبکستان در تاریخ 30 خردادماه سال جاری در تاشکند با ترکیب اوتکر یوسوپوف، عبدالله عبدالله‌اف، خوجی‌اکبر علی‌جان‌اف (4+90- جسور یاخشی بوئف)، فرخ سایفی‌اف، اوتابک شوکوروف، عادل‌جان خامروبکوف، جلال‌الدین ماشاریپوف، اوستون اورونوف، شرزود نصرالله‌اف (78- ارکینوف)، عمر اشمورودوف و الدور شوموردوف مقابل ایران بازی کرد و با یک گل شکست خورد.

1956681

با این حال از ترکیب فوق اوتکر یوسوپوف دروازه‌بان، خوجی اکبر علیجانف در دفاع راست، فرخ سایفی‌اف در دفاع چپ، اوتابک شوکوروف و عادل جان خامروبکوف در هافبک میانی، اوستون اورنوف در هافبک چپ و الدور شومودروف در نوک حمله در ترکیب اصلی تیم ملی ازبکستان به میدان رفتند و این تیم چهار تغییر نسبت به آخرین بازی مقابل ایران داشت.

دیگر نفراتی که در ترکیب پنجشنبه شب گذشته ازبک‌ها به میدان رفتند عبارتند از حسین الدین علیقلف، عبدوکودیر خوسونوف و رستم جان آشورماتوف در دفاع میانی و عزیزبک توربونکوئف در پست هافبک راست. بدین ترتیب کاتانچ تمام مدافعان میانی‌اش را نسبت به دیدار پنج ماه قبل مقابل ایران تغییر داده ضمن اینکه یک جابجایی در نیز در کناره‌های خط میانی داشته است.

جالب اینکه جلال الدین ماشاریپوف در لیست تیم ملی ازبکستان برای بازی با ترکمنستان حاضر نبود، اما در تمرینات قبل از دیدار با ایران حضور داشته است.

دیدگاه‌ها