کد خبر : 1981385 | 30 آبان 1402 ساعت 12:55 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

نقشه ویژه یووه: ژاکت بپوش و جلوی اینتر بازی کن!

باشگاه یوونتوس برنامه خاصی برای استفاده از مانوئل لوکاتلی، هافبک این تیم، در دیدار برابر اینتر دارد.

نقشه ویژه یووه: ژاکت بپوش و جلوی اینتر بازی کن!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاتلی پس از تایید مصدومیت و شکستگی جزئی از ناحیه قفسه سینه مجبور به ترک اردوی تیم ملی ایتالیا در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر شد. 

این بازیکن فورا به تورین برگشت تا روند درمانش را خیلی زود تحت نظر پزشکان باشگاه یوونتوس شروع کند و تحت نظارت آن‌ها بتواند هرچه سریع‌تر آماده شود تا شاید به بازی حساس برابر اینتر که هفته آینده برگزار خواهد شد برسد. 

یوونتوس در حال حاضر تنها دو امتیاز با تیم حریف در صدر جدول سری آ فاصله دارد و همین موضوع باعث شده که این دیدار از اهمیت خاصی برای آن‌ها برخوردار باشد و کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند آن‌ها را به صدر جدول برساند. 

1953914

حالا توتو اسپورت خبر داده که تیم پزشکی یووه در تلاش است تا لوکاتلی را به دربی ایتالیا که قرار است روز یکشنبه هفته آینده برگزار شود برساند و برنامه خاصی را هم برای حضور او در میدان در نظر گرفته است. 

لوکاتلی قرار است طی 48 ساعت آینده بار دیگر آزمایش دهد و در صورتی که همه چیز خوب به نظر برسد، این باشگاه ژاکت شوک محافظتی را برای او تهیه خواهد کرد تا زیر پیراهنش به تن کند و مشکلی برای بازی برابر اینتر نداشته باشد. این ژاکت مانع از هر گونه برخورد جدی با قفسه سینه او خواهد شد تا این بازیکن 25 ساله با خیال آسوده و بدون احساس درد در میدان حاضر شود.

دیدگاه‌ها