کد خبر : 1981396 | 30 آبان 1402 ساعت 13:42 | 43.3K بازدید | 47 دیدگاه

ادعای ستاره برزیلی: گفتم مسی را مهار نکنند!

مارکینیوش، ستاره برزیلی، با هم تیمی‌هایش در تیم ملی برزیل درباره مهار لیونل مسی صحبت کرده است.

ادعای ستاره برزیلی: گفتم مسی را مهار نکنند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح فردا به وقت ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی باید روبه‌روی تیم ملی آرژانتین قرار بگیرد. 

هر دو تیم در دیدارهای قبلی شکست خوردند و همین موضوع باعث شده است که حساسیت این بازی بیش از پیش افزایش پیدا کند. ستاره‌های برزیل و آرژانتین آماده هستند تا مهارت‌شان را در این دیدار به نمایش بگذارند و برای کسب پیروزی تلاش کنند. 

مارکینیوش که پیش از این سابقه هم تیمی بودن با مسی در پاری‌سن‌ژرمن را دارد نگران نبوغ این بازیکن است و به هم تیمی‌هایش هشدار داده است که مهار او کار بسیار دشواری خواهد بود. 

1955198

این ستاره برزیلی در این باره به خبرنگاران گفت: «مسی یک نابغه و بازیکنی خاص است و با وجود این که سنش بالا رفته اما همیشه کارهای بزرگی انجام می‌دهد. به عنوان دوست و هم تیمی، از دوران حضور او در پاریس بسیار لذت بردم و رشدش در تمامی ابعاد را دیدم. 

متاسفانه مسی حالا حریف ما خواهد بود و من با هم تیمی‎‌هایم صحبت کردم و گفتم برای مهارش تلاش نکنند چون این واژه درستی نیست. ما نهایتا می‌توانیم مشارکت او در جریان بازی را محدود کنیم. او بازیکنی خارق العاده است و ما باید محتاط باشیم چون بیشتر حملات تیم آرژانتین از طریق مسی انجام می‌شود.»

دیدگاه‌ها