کد خبر : 1981430 | 30 آبان 1402 ساعت 16:30 | 18.8K بازدید | 7 دیدگاه

پایان طلسم پالینیا؟

ستاره پرتغالی ژانویه به بایرن می‌رود

در پرتغال و آلمان ادعا شده که پالینیا همین زمستان از فولام راهی بایرن خواهد شد.

ستاره پرتغالی ژانویه به بایرن می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، عدم امضای قرارداد با ژوائو پالینیا برای بایرن یکی از اتفاقات مهم و البته تلخ در پایان بازار تابستانی بود. بازیکن فولام حتی برای گرفتن عکس‌های رسمی و معرفی تیم جدیدش به مونیخ سفر کرده بود. فولام در واقع هرگز پیشنهاد 70 میلیون یورویی را که تیم باواریایی روی میز گذاشت را نپذیرفت.

از این رو، ملی پوش 28 ساله پرتغالی مجبور شد در همان روز، 1 سپتامبر، برای بازگشت به لندن، سوار هواپیما شود.

1956835

مارکو سیلوا (مربی فولام) توضیح داد: «روز سختی برای پالینیا بود. او به حمایت ما نیاز خواهد داشت. او فولام را دوست دارد و دوست دارد با ما باشد اما او این فرصت را داشت که به یکی از بزرگترین باشگاه‌ها برود و این بسیار نزدیک بود.»

حالا به نظر می‌رسد که شماره 6 فولام، که اخیرا قراردادش را تمدید هم کرد، بار دیگر در آستانه بازار زمستانی به مونیخ نزدیک شده است. پدرو آلمیدا، روزنامه‌نگار پرتغالی متخصص در بازار نقل و انتقالات، گفت: «پالینیا در ژانویه بازیکن بایرن می‌شود.»

1919860

خبری که توبی آلتشافل، سردبیر بیلد، آن را تایید کرد: «پالینیا همچنان می‌خواهد به بایرن برود، اما فعلا توافقی با فولام وجود ندارد. بسته به مبلغ نهایی انتقال، او ژانویه بازیکن بایرن می‌شود. ببینیم این بار هم او پشت درهای آلیانز آرنا می‌ماند یا خیر.»

دیدگاه‌ها