کد خبر : 1981608 | 01 آذر 1402 ساعت 11:40 | 20.9K بازدید | 31 دیدگاه

حمله اسطوره به ستاره‌ها: وضع آلمان قابل تحمل نیست!

رودی فولر، اسطوره و مدیر تیم ملی آلمان، به شدت از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر اتریش انتقاد کرد.

حمله اسطوره به ستاره‌ها: وضع آلمان قابل تحمل نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه روبروی تیم ملی اتریش قرار گرفت و با دو گل از این تیم شکست خورد تا فشارها روی کادر فنی و بازیکنان افزایش پیدا کند. 

این باخت در حالی رقم خورد که آنها در دیگر دیدار دوستانه‌ای که در این وقفه دیدارهای ملی انجام داده بودند هم بازی را به تیم ملی ترکیه واگذار کردند و حالا به نظر می‌رسد که شرایط در این تیم بار دیگر بحرانی شده است.

بازیکنان تیم ملی آلمان شب گذشته بازی بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشتند و به نظر می‌رسید که خبری از انرژی، تلاش برای اثبات توانایی پس از باخت برابر ترکیه و عطش برای پیروزی در این تیم وجود ندارد. 

1957132

فولر پس از پایان این دیدار در حالی که ناراحت به نظر می‎‌رسید به بیلد گفت: «مسئله این نتیجه دیوانه‌کننده نیست، بلکه سبک بازی تیم است. ما نمی‌توانیم این وضع را تحمل کنیم. روحیه آلمانی در ضربه زدن به حریف را از دست داده‌ایم. من دوست ندارم مدام درباره اشتیاق صحبت کنم اما هیچ پویایی و احساسی در زمین وجود ندارد. 

اگر ما موفق به ایجاد این احساسات نشویم، برابر هر حریفی با مشکل جدی مواجه خواهیم شد. حتی پنج یا 10 درصد اشتیاق هم وجود ندارد. این سوالی کلی است که برای همه به وجود آمده‌ ا‎‌‌ست. من نمی‌دانم این موضوع به سبک بازیکنان ربط دارد یا نه اما باید روی این وضعیت کار کرد.»

دیدگاه‌ها