کد خبر : 1981629 | 01 آذر 1402 ساعت 13:00 | 26K بازدید | 6 دیدگاه

با پایان مصدومیت کابوس‌وار

آماده‌سازی مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازگشت

مهدی مهدی‌خانی نرم‌دوی را آغاز کرده و روزهای کابوس‌وار مصدومیت را پشت سر گذاشته است.

آماده‌سازی مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌خانی، بازیکن تکنیکی و خوش‌آتیه فوتبال ایران که چندی پیش بر سر خریدش بین سرخابی‌ها تقابل صورت گرفته بود، حالا امیدوار است با رفع مصدومیت باز هم به سطح اول فوتبال باز گردد.

مهدی‌خانی که جز جوانانی بود در همان سن کم فوتبال ایران را ترک کرد و به لیگ کرواسی رفت و توانست حتی چند گل و پاس گل به ثمر برساند با دو سال بازی در این لیگ به فوتبال ایران بازگشت، این درحالی بود که از بین پیشنهاد استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها مهدی‌خانی پیشنهاد سرخ‌ها را قبول کرد و به این تیم ملحق شد.

مهدی‌خانی در تیم‌های پایه ملی ایران هم سابقه خوبی از خود به جا گذاشته و همراه با تیم جوانان ایران به جام جهانی جوانان صعود کند و روزهای خوبی را با تیم جوانان رقم بزنند.

مهدی‌خانی بعد از دو سال بازی در پرسپولیس به هوادار پیوست و امیدوار است بتواند بعد از اتمام دوران نقاهت خود به روزهای اوجش بازگردد.

1957257

وینگر پیشین پرسپولیس که همراه با دو همبازی سابق خود در تیم ملی امید رضا شکاری و امید نورافکن مصدوم شده بود و هر سه مدت نقاهت طولانی داشتند دو بازیکن سپاهان آخرین روزهای مصدومیتشان را سپری می‌کنند، اما مهدی‌خانی کمی شرایط ایده‌آل فاصله دارد.

هر سه بازیکن از ارکان‌های اصلی جام جهانی جوان گذشته بودند که با گل و پاس گل‌هایشان ایران را در آن بازی‌ها همراهی کردند و روزهای خوبی را برای فوتبال ایران رقم زدند.

دیدگاه‌ها