کد خبر : 1981713 | 01 آذر 1402 ساعت 18:30 | 41.2K بازدید | 40 دیدگاه

معارفه سرمربی استقلالی توسط مدیر سابق استقلال!

مراسم معارفه رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران امروز در محل تمرین این تیم در جمع بازیکنان انجام شد.

معارفه سرمربی استقلالی توسط مدیر سابق استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز و ساعاتی پس از عقد قرارداد رسمی غلامرضا عنایتی با باشگاه پیکان، مراسم معارفه این مربی در محل تمرین خودروسازان برگزار شد. در این مراسم احمد مددی مدیرعامل پیکان به همراه اعضای هیئت مدیره حضور پیدا کردند و به معارفه سرمربی جدید خودروسازان به بازیکنان پرداختند.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان در جمع بازیکنان گفت: «خوشحالم در جمع شما هستم. متاسفانه قسمت نشد با رسول خطیبی به کارمان در لیگ ادامه دهیم اما برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. همه می‌دانیم این تیم، حاصل تلاش‌های خطیبی است اما چرخ فوتبال برای او به خوبی نچرخید. بعد از این اتفاقات، به جمع بندی رسیدیم تا با غلامرضا عنایتی کار را ادامه بدهیم.»

1957414

او ادامه داد: «با توجه به شناخت و مطالعه‌ای که داشتیم، عنایتی بهترین انتخاب بود و هیئت مدیره هم روی ایشان به اجماع رسید تا از این پس، تیم فوتبال پیکان را در اختیار او قرار بدهیم. از نگاه من، عنایتی مربی بسیار بااخلاق و خلاقی است و می‌تواند با بازیکنان جوان مثل شما کار کند. امیدوارم در این 20 هفته باقی‌مانده شاهد اتفاقات شیرین باشیم و روزهای خوبی را رقم بزنیم تا در پایان فصل همه خوشحال باشیم.»

رضا عنایتی سرمربی پیکان نیز دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و در ادامه ابراهیم صالحی کاپیتان خودروسازان ورود سرمربی جدید را خوشامد گفت و عنایتی رسما کارش را تیم جدید شروع کرد.

دیدگاه‌ها