کد خبر : 1981723 | 01 آذر 1402 ساعت 19:31 | 40.1K بازدید | 36 دیدگاه

خبرسازترین بازیکن استقلال، بی‌توجه به حواشی

خالدآبادی که هنوز فرصت حضور در زمین را به دست نیاورده، با جدیت در تمرینات شرکت می‌کند.

خبرسازترین بازیکن استقلال، بی‌توجه به حواشی

به گزارش "ورزش سه"، سنگربان جوان استقلال، یکی از خریدهای تابستانی این تیم در بازار نقل و انتقالاتی بود. خالدآبادی که تیم‌های زیادی از جمله پرسپولیس را خواهان خود می‌دید، سرانجام تصمیم گرفت تا به پیشنهاد آبی‌ها پاسخ مثبت داده و به شاگرد نکونام تبدیل شود.

با این حال، خالدآبادی تاکنون نتوانسته است در این فصل برای استقلال به میدان برود و همچنان منتظر یک فرصت مناسب از سوی جواد نکونام است تا بتواند توانایی‌هایش را به اثبات برساند. اما اتفاقات روزهای اخیر سبب شده تا نام این بازیکن یک بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد.

با ارسال پرونده استقلال به کارگروه نظارت بر قراردادها و سپس به کمیته انضباطی، نام خالدآبادی در میان موارد مورد اعتراض پرسپولیس و دیگر رقبایی مانند آلومینیوم دیده می‌شود. جایی که آنها اعتقاد دارند در مباحث مربوط به رضایتنامه این بازیکن و رقم توافق شده، مشکلاتی وجود دارد.

1957427

این ادعاها در شرایطی مطرح شده که استقلالی‌ها اعتقاد دارند خطری آنها را تهدید نمی‌کند. آبی‌ها می‌گویند طبق قوانین، پرداخت مبلغ رضایتنامه یک بازیکن ارتباطی به محاسبه آن در سقف بودجه ندارد. ضمن اینکه مبلغ مذکور به تناسب مدت زمان قرارداد او و باشگاه مقصد تقسیم و سالانه از سقف بودجه آن باشگاه کسر می‌شود.

اکنون نیز با توجه به اینکه گفته می‌شود قرارداد خالدآبادی و استقلال چهار ساله است، مبلغ رضایتنامه او بر عدد چهار تقسیم می‌شود و در نتیجه تهدیدی بابت این موضوع آبی‌ها را تهدید نمی‌کند. این ادعایی است که از سوی باشگاه استقلال مطرح شده و باید دید کمیته انضباطی چه نظری در این خصوص دارد.

با تمام این اتفاقات، خالدآبادی در تمرینات استقلال شرکت کرده و توجهی به شایعات فضای مجازی و مسائل مطرح شده ندارد و این بازیکن به دنبال فرصتی برای درخشش در قفس توری آبی‌هاست.

دیدگاه‌ها