کد خبر : 1981763 | 01 آذر 1402 ساعت 22:46 | 20.4K بازدید | 12 دیدگاه

نبی: امیدوارم به راه راست هدایت شویم

ماجرای بازوبند کاپیتانی تیم ملی از زبان سرپرست

مهدی محمد نبی، سرپرست تیم ملی، در فرودگاه مهرآباد مفصل پاسخ خبرنگاران را داد.

ماجرای بازوبند کاپیتانی تیم ملی از زبان سرپرست

به گزارش ورزش سه، مهدی محمد نبی، سرپرست تیم ملی فوتبال در حاشیه بازگشت این تیم از تاشکند درباره عملکرد تیم بزرگسالان، گفت: فوتبال هنر استفاده از فرصت‌ها و موقعیت‌هایی است که در جریان بازی به دست می‌آید. تیم ملی در این مدت ۱۰ بازی انجام داده است که ۸ برد و ۲ مساوی داشته است. نیمه اول نسبت به نیمه دوم عملکرد تیم متفاوت بود و توضیحات فنی را امیر قلعه‌نویی داده است. این یک تجربه خوب برای مسابقات جام ملت‌ها بود تا با تمرکز بیشتری بازی را به پایان برسانیم.

نبی درباره اینکه به نظر می‌رسد تیم ملی ایران به رویارویی با حریف سختی مانند ازبکستان احتیاج داشت، اظهار داشت: با همین تیم در فینال کافا بازی کردیم و تجربه‌ای داشتیم اما این تجربه سنگین‌تر بود.

وی درباره برنامه‌ریزی برای شروع اردوی تیم ملی برای جام ملت‌ها، یادآور شد: هفته آینده جلسه‌ای با امیر قلعه‌نویی و مهدی تاج داریم تا تقویم تیم ملی طوری تنظیم شود تا تیم زودتر جمع شود. بازی با اندونزی هم قرار است، دیدار دوستانه نهایی باشد.

ویدئو: 317338

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره حواشی به وجود آمده بر سر بازوبند کاپیتانی در بازی با ازبکستان و اینکه طارمی بازوبند را قبول نکرد، تصریح کرد: ما ایرانی‌ها اهل تعارف هستیم و تعارف زیاد می‌کنیم.

نبی درباه اینکه در مجموع عملکرد تیم ملی را در فاصله دو ماه تا شروع جام ملت‌ها چطور ارزیابی می‌کند، گفت: باید بازیکنان در مسیر حرفه‌ای قرار بگیرند. بازیکنان وقتی کنار هم قرار می‌گیرند، همدل هستند و با هم زندگی می‌کنند. در مجموع مسیر خوبی را ادامه می‌دهند و امیدوارم که در اردوهای بعدی جبران کنند.

وی درباره اینکه پس از تساوی با ازبکستان، منتقدان شروع به انتقاد از قلعه‌نویی کرده‌اند، اذعان کرد: آنها نباید بی‌انصافی کنند. خواهید دید همین تیم ازبکستان در جام ملت‌های آسیا حریف چه تیم‌هایی خواهد شد. این نوع نگاه به تیم ملی بی‌معرفتی است و امیدوارم به راه راست هدایت شوند!

دیدگاه‌ها