کد خبر : 1981834 | 02 آذر 1402 ساعت 12:28 | 28.8K بازدید | 2 دیدگاه

گزینه جذاب: اسطوره پر حاشیه یونایتد سرمربی می‌شود!

روی کین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، یکی از گزینه‌های جدی هدایت تیم ملی ایرلند است.

گزینه جذاب: اسطوره پر حاشیه یونایتد سرمربی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایرلند موفق نشد سهمیه حضور در جام ملت‌های اروپای 2024 را به‌دست آورد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم به قطع همکاری با استفن کنی گرفت. 

آن‌ها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که به خوبی از دشواری گروه و مسیرشان برای صعود به یورو 2024 مطلع هستند اما با این حال به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است قرارداد کنی تمدید نشود و آن‌ها حالا به دنبال پیدا کردن سرمربی جدیدی برای این تیم خواهند بود. 

در ساعات گذشته شایعات بسیاری درباره گزینه‌هایی که برای هدایت این تیم در نظر گرفته شده صحبت شده است و گفته می‌شود که نام کین هم در فهرست افرادی که دارای صلاحیت حضور روی نیمکت تیم ملی ایرلند هستند دیده می‌شود. 

1935914

او که یکی از اسطوره‌های این تیم به حساب می‌آید، سابقه هدایت ساندرلند را در کارنامه دارد و پیش از این دستیار مارتین اونیل در تیم ملی کشورش هم بوده اما از سال 2019 تا به حال دیگر روی نیمکت هیچ تیمی حضور نداشته است. 

نیل لنون، سرمربی سابق سلتیک، هم دیگر گزینه جدی فدراسیون فوتبال ایرلند برای قبول هدایت تیم ملی این کشور است اما آن‌ها هنوز تصمیم نهایی را در این‌باره نگرفته‌اند.

دیدگاه‌ها