کد خبر : 1981848 | 02 آذر 1402 ساعت 13:38 | 30.6K بازدید | 64 دیدگاه

نوری حرف‌های تارتار را تکرار کرد

درخواست ویژه ملوانان از امیر قلعه‌نویی

محمد نوری به نمایندگی از کادرفنی ملوان انزلی بار دیگر از امیر قلعه‌نویی خواست تا بازیکنان تیمش را ببیند و آن‌ها را به تیم ملی دعوت کند.

درخواست ویژه ملوانان از امیر قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی در لیگ بیست‌و‌سوم یکی از تیم‌های جذاب مسابقات محسوب می‌شود؛ ملوانان تا اینجای لیگ 16 امتیاز به‌دست آوردند و در رده‌های بالایی جدول قرار گرفته‌اند که این مسئله نشان از عملکرد خوب بازیکنان و کادرفنی انزلی‌چی‌ها دارد.

یکی از اتفاقاتی که بعد از موفقیت‌های ملوان شاهد بودیم، درخواست‌های مهدی تارتار سرمربی انزلی‌چی‌ها از امیر قلعه‌نویی برای دعوت از بازیکنانش به تیم ملی بوده است. تارتار پیش از برگزاری اردوی اخیر تیم ملی در این خصوص گفته بود: «ما در تیم‌مان بازیکنان خیلی خوبی داریم. من یک‌بار دیگر از کادرفنی تیم ملی و شخص آقای قلعه‌نویی می‌خواهم که بازیکنان ما را ببینند.‌ این بچه‌ها واقعا لیاقت این را دارند که در تیم ملی ما نماینده داشته باشند. هم تیم ملی می‌تواند از ‌وجود این‌ها استفاده کند و هم این‌ها به حق‌شان برسند.»

اگرچه ملوان در اردوی اخیر تیم ملی برای دو بازی با هنگ‌کنگ و ازبکستان نماینده‌ای نداشت، اما ملوانان همچنان بر موضع خود مبنی بر شایستگی بازیکنان خود برای حضور در تیم ملی تاکید دارند. امروز محمد نوری دستیار مهدی تارتار که به نشست خبری قبل از دیدار با هوادار رفته بود نیز همین مسئله را پیش کشید و گفت: «رضا جعفری واقعاً بازیکن بسیار باکیفیتی است و کیفیتی در حد تیم ملی دارد. نه تنها رضا جعفری چند بازیکن باکیفیت دیگر داریم که در حد تیم ملی بازی می‌کنند.»

باید دید در شرایطی که تیم ملی تا قبل از جام ملت‌های آسیا اردوی دیگری نخواهد داشت، آیا برای آن تورنمنت مهم امیر قلعه‌نویی چهره جدیدی را از ملوان به تیم ایران دعوت خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها