کد خبر : 1981851 | 02 آذر 1402 ساعت 13:45 | 6.3K بازدید | 4 دیدگاه

شب به یادماندنی در NBA

اتفاق بی‌تکرار در تاریخ: حمایت مربی از ستاره رقیب!

حمایت گرگ پوپوویچ، سرمربی سن آنتونیو اسپرز، از کوای لنارد در برابر هواداران تیمش توجه بسیاری را جلب کرده است.

اتفاق بی‌تکرار در تاریخ: حمایت مربی از ستاره رقیب!

به گزارش "ورزش سه"، سن آنتونیو اسپرز صبح امروز به وقت ایران در دیداری به مصاف لس آنجلس کلیپرز رفت و در نهایت با نتیجه 109 به 102 برابر این تیم شکست خورد.

یکی از اتفاقات جالبی که در این بازی رخ داد، رویارویی لنارد با تیم سابقش بود. او پیش از این هفت سال سابقه پوشیدن پیراهن سن آنتونیو را در کارنامه دارد و موفق شده است یک قهرمانی هم با این تیم به‌دست بیاورد. 

اما جدایی او از این باشگاه باعث ناراحتی شدید هواداران این تیم شد و آن‌ها تصمیم گرفتند در بازی امروز این ناراحتی را به‌صورت کامل به او نشان بدهند. 

به همین دلیل هربار که توپ به دست این بازیکن می‌رسد صدای سوت و هو کشیدن از گوشه گوشه ورزشگاه به گوش می‌رسید و این موضوع باعث شده بود که لنارد به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد. 

1957619

اما اوج این اعتراضات زمانی بود که این ستاره کلیپرز پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق شد پنالتی اولش را وارد سبد کند. در همین لحظه صدای اعتراض هواداران رقیب گوش‌خراش شده بود و این رفتار باعث عصبانیت و ناراحتی شدید سرمربی اسپرز شد.

همین شرایط موجب شد که یکی از جالب‌ترین و به یادماندنی‌ترین صحنه‌های NBA رقم بخورد. پوپوویچ که از این رفتار بسیار عصبانی بود، به کنار زمین رفت و بلندگو را در دست گرفت تا از شاگرد سابقش پیش از زدن ضربه دوم حمایت کند و از هواداران خواست که به این رفتار خاتمه دهند. 

او به آن‌ها تاکید کرد که باید کلاس خودشان را به عنوان هوادار تیم اسپرز به نمایش بگذارند و احترام بیشتری برای حریف و بازیکنی که چندین سال در ترکیب تیم‌شان بازی کرده قائل باشند. او خطاب به هواداران تیمش گفت: « می‌شود این رفتار مزخرف را تمام کنیم و اجازه دهیم بازیکنان بازی کنند؟ کمی کلاس داشته باشید. ما چنین آدم‌هایی نیستیم. هو کردن را تمام کنید.»

1957628

این رفتار از سوی پوپوویچ تحسین بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و علاقمندان به بسکتبال را به همراه داشت. 

یکی از کاربران با انتشار ویدیوی این اتفاق در توییترش نوشت: «این چیزی نیست که هر روز ببیند. گرگ پوپوویچ، مربی افسانه‌ای ان بی ای، به هواداران سن آنتونیو اسپرز گفت که دست از هو کردن کوای لنارد بردارند.»

کاربر دیگری اظهار داشت: «هرگز چنین چیزی را در ورزش ندیده بودم. سرمربی اسپرز در میانه بازی میکروفون را گرفت و به هواداران گفت که لنارد را که از این تیم جدا شده است هو نکنند. این اتفاق باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها