کد خبر : 1981959 | 03 آذر 1402 ساعت 04:30 | 16.5K بازدید | 6 دیدگاه

پیام مشترک ستاره‌های جوان والیبال بعد از معافی

بازیکنان تیم ملی جوانان والیبال ایران به معافیت از خدمت سربازی واکنش نشان دادند.

پیام مشترک ستاره‌های جوان والیبال بعد از معافی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که فدراسیون والیبال در خروجی سایت خود خبر مهمی را منتشر کرد. جایی که این فدراسیون رسماً اعلام کرد با مساعدت ستاد نیروهای مسلح بالاخره مجوز معافی بازیکنان تیم جوانان والیبال ایران صادر شده است.

تیم ملی جوانان والیبال ایران چندی قبل موفق شده بود دست به کار بزرگی بزند و در مسابقات قهرمانی جهان روی سکوی نخست بایستد. بعد از این افتخار بزرگ گفته شد که شاید بازیکنان این تیم مشمول قانون معافیت از خدمت سربازی نشوند اما با پیگیری‌های فدراسیون و البته مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح این اتفاق خوب برای این قهرمانان رخ داد.

حالا بازیکنان تیم ملی جوانان والیبال ایران در پیامی تشکر خود را از ستاد نیروهای مسلح اعلام کردند. آن‌ها با قرار دادن استوری در صفحات اینستاگرام خود بابت رقم خوردن این اتفاق از ستاد کل نیروهای مسلح تشکر کردند. این یک اتفاق فوق العاده برای این جوانان بود، چرا که به جز بحث مالی بسیاری از آنها این شانس را خواهند داشت که در سال‌های آینده لژیونر شوند و به والیبال ملی ایران کمک کنند. از طرف دیگر این معافیت می‌تواند برای نسل‌های بعدی نیز به انگیزه‌ای مضاعف جهت درخشش در میادین جهانی تبدیل شود.

دیدگاه‌ها