کد خبر : 1982012 | 03 آذر 1402 ساعت 10:24 | 19.6K بازدید | 10 دیدگاه

سه برادر در یک مسابقه: تاریخ‌سازی برادران اسپوزیتو

در اتفاقی عجیب در سری A، در بازی امشب سمپدوریا برابر اسپتزیا سه برادر به میدان می‌روند.

سه برادر در یک مسابقه: تاریخ‌سازی برادران اسپوزیتو

به گزارش "ورزش سه"، امشب در چارچوب مسابقات سری B سمپدوریا و اسپتزیا به مصاف هم‌دیگر خواهند رفت. نکته قابل توجه این بازی حضور آندره‌آ پیرلو بر روی نیمکت سمپدوریا نیست، بلکه در این بازی ۳ برادر حضور خواهند داشت؛ یکی در سمپدوریا (سباستیانو) و دو نفر در اسپتزیا (سالواتوره و فرانچسکو پیو).

سه برادر در زمین در یک بازی، اتفاقی که سال‌ها بود رخ نداده بود. اما در ایتالیا بی‌سابقه نیست. در دهه 80، لوکا پلگرینی با برادرانش استفانو و داوید روبه‌رو شد. عجیب اینکه سمپدوریا در آنجا هم یک طرف این ماجرا بود. لوکا آنجا بازی می‌کرد و برادرانش در فیورنتینا.

1957893

در این ماجرای جدید، هر سه بازیکن جوانان اینتر هستند اما در حال سپری کردن دوران متفاوتی هستند. سالواتوره، مسن‌ترین آن‌ها، ۲۳ سال دارد، در پست هافبک بازی می‌کند و باسابقه‌ترین فرد در بین خانواده است. سال گذشته او با اسپتزیا از سری A به سری B سقوط کرد و در اینجا ماندگار شد. سپس پیو اسپوزیتوی ۱۸ ساله هم به اسپتزیا پیوست و در کنار برادرش حضور دارد.

او در حال حاضر در تیم زیر ۲۱ سال ایتالیا یک بازیکن فیکس است و در پست مهاجم بازی می‌کند. چند ماه پیش او با ایتالیا نایب قهرمان جام جهانی زیر ۲۰ سال شد. چند هفته بعد هم قهرمان یورو زیر ۱۹ سال شد. یک تابستان فوق‌العاده.

1957894

سپس سباستیانو، او در دوره‌ای پله‌های پیشرفت را به خوبی طی می‌کرد اما ناگهان متوقف شد. در ۲۱ سالگی به صورت قرضی در سمپدوریا حضور دارد و در تلاش است بتواند به اینتر برگردد. او در زمان آنتونیو کنته در اینتر فرصتی برای بازی در این تیم به‌دست آورد.

آن‌ها در روز ۱۱ ژوئن هم در یک اتفاق عجیب و غریب با ناکامی‌ روبه‌رو شدند. سباستیانو فرصت صعود با باری را از دست داد، پیو اسپوزیتو در فینال جام جهانی زیر ۲۰ سال باخت و سالواتوره به سری B سقوط کرد.

1957896

دیدگاه‌ها