کد خبر : 1982096 | 03 آذر 1402 ساعت 17:32 | 9.3K بازدید | 66 دیدگاه

اختلافی بین درویش و بازیکنان ندیدم

حسین کلانی: پرسپولیس همیشه تیم مردم است

حسین کلانی که به مناسبت جشن تولد ۶۰ سالگی پرسپولیس در اردوگاه سرخ‌ها حاضر شده بود در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیسی‌ها صحبت کرد.

حسین کلانی: پرسپولیس همیشه تیم مردم است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته جشن تولد ۶۰ سالگی باشگاه پرسپولیس پیش از تمرین سرخ‌ها در ورزشگاه کاظمی برگزار شد. در این جشن حسین کلانی، یکی از اولین بازیکنان تاریخ پرسپولیس نیز حضور داشت و با اعضای تیم به خوش و بش پرداخت و سپس عکس دسته جمعی به یادگار گرفتند. به همین مناسبت خبرنگار ورزش سه با این پیشکسوت گفت و گو کرد که آن را می‌خوانید:

*جشن تولد ۶۰ سالگی پرسپولیس
سالروز شصتمین سال تولد باشگاه پرسپولیس بود و گفتند دور همدیگر جمع بشویم. من بودم، آقای درویش و بقیه بچه‌ها و آقا یحیی. چون آخرین تمرین تیم پیش از سفر به عربستان بود به آنجا رفتیم و با اعضای تیم خوش و بش کردیم. از آقای خوردبین خواهش کردیم که چون قدیمی‌‌ترین پرسپولیسی هستند شمع را خاموش کنند. بعد هم یک مقدار با بچه‌ها صحبت کردیم به یاد گذشته و تمام شد و خداحافظی کردیم.

*روحیه خوب است اما حق‌شان را نمی‌دهند
روحیه بچه‌ها خوب است ولی خب متاسفانه هیچ کدام از حق و حقوق‌های پرسپولیس را نمی‌دهند. تبلیغات دور زمین و حق پخش را نمی‌دهند و باشگاه‌های دیگر هم این مشکلات را دارند. بچه‌ها قهرمان شدند و آنطور که باید، حق‌شان را ندادند. یک دوره‌ای هست که این بچه‌ها تمام زندگیشان همین فوتبال است و با این زحمتی که این چند ساله می‌کشند پول در می‌آورند و وقتی حق‌شان را ندهند در نهایت در روحیه‌شان تاثیر دارد. همه به باشگاه و موفقیت پرسپولیس علاقه دارند، همدیگر را دوست دارند ولی مشکلات حل نشده است.

*یک مصاحبه مطبوعاتی برگزار خواهم کرد
نمی‌دانیم این هزینه‌ها و پول‌هایی که در می‌آید به کجا می‌رود و به دست کی می‌رسد. معلوم نیست چه کسی از این پول استفاده می‌کند و صداشان در نمی‌آید. حالا انشالله باید در یک مصاحبه مطبوعاتی وقتی بچه‌ها برگردند از مسافرت، صحبت کنم.

1958078

*اختلافی بین درویش و بچه‌ها ندیدم
اختلافی بین بچه‌ها و درویش وجود ندارد. آنها مشکلات را با همدیگر می‌بینند و مجبور هستند با هم حلش کنند. همه‌اش می‌خواهند شایعه درست بکنند که اینها با هم اختلاف دارند‌. من در جریان نامه اعتراضی بازیکنان نیستم و دخالتی نمی‌کنم اما طبق چیزهایی که شنیدم، در نامه مشکلات‌شان را نوشته بودند.

*لغو پرواز پرسپولیس به عربستان
همیشه عربستان برای ما مشکل ساز بوده است. متاسفانه این‌ها ارتباطات نزدیکی با کنفدراسیون دارند و مسئولین ما هم هیچ نفوذی در کنفدراسیون ندارند و فقط حرف می‌زنند. انشالله حل بشود.

*می‌خواستند شاهین را نابود کنند که پرسپولیسی شدیم
دورانی که در پرسپولیس بودیم همیشه با دوستان قدیمی خاطره داشتیم. موفقیت‌های‌مان با هم بوده، خوشحالی و شکست‌های‌مان با هم بود. با چندنفری که زنده باقی مانده‌اند سعی می‌کنیم که در ارتباط باشیم ولی سن‌های ما بالا رفته و خیلی از رفقای ما متاسفانه از پیش ما رفتند و در جهان نیستند. بچه‌های جدید پرسپولیس هم مثل بچه‌ها و نوه‌های ما هستند. ما یک مقدار فراموشی هم گرفتیم و خاطرات ما را در بایگانی روزنامه‌ها بهتر می‌شود پیدا کرد. آن موقع که در باشگاه شاهین بودیم، شاهین مهمترین تیم فوتبال این مملکت بود و آن موقع همان حالت تیم مردمی را داشت و مال مردم بود. می‌خواستند آن را از بین ببرند ولی نتوانستند ما را از هم جدا بکنند. ما جدا نشدیم به باشگاه پرسپولیس آمدیم و از وجود و نفوذهای آقای عبدو استفاده شد و همه دست به دست هم دادیم تا باشگاه پرسپولیس همان شکوه و قدرتی که در شاهین داشتیم را به دست بیاورد. اسم ما عوض شد، اگر نه موجودیت و واقعیتش همان شاهین است.

*تمام امیدمان به مردم است
آرزوی موفقیت دارم برای باشگاه پرسپولیس و همچنین خوشحالیم از اینکه این مردم خوب را داریم. خوشحالم از اینکه مردم همیشه در کنار ما بودند و از ما حمایت کردند و ما تمام امیدمان به همین مردم است.

دیدگاه‌ها