کد خبر : 1982290 | 04 آذر 1402 ساعت 17:17 | 23.5K بازدید | 53 دیدگاه

دو شلیک حسینی به تور نشست؛

تراکتور ۲ - فولاد ۰: صعود به جمع مدعیان

تراکتور با پیروزی دو بر صفر در دیدار خانگی برابر فولاد به جمع مدعیان لیگ برتر بازگشت.

تراکتور ۲ - فولاد ۰: صعود به جمع مدعیان

به گزارش "ورزش سه"، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم فولاد خوزستان بود که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر تیم تراکتور به اتمام رسید. تیم تراکتور با این پیروزی، ششمین برد فصل خود را جشن گرفته و ۱۸ امتیازی شد. شاگردان خمس در این بازی برتری نسبی به تیم مهمان داشته و توانستند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند.

ویدئو: 317655

تقویمهفته یازدهم لیگ برتر؛ شنبه: 1402/09/04 ؛ ساعت: 15
استادیوم: یادگار امام تبریز 
سوتداور: اشکان خورشیدی/ کمک‌ها: عباس پورحیدری و علی رعیت؛ داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان


تراکتورتراکتور تبریز
حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم آذر (62- مهدی هاشم نژاد)، صفا هادی، سید مهدی حسینی (88 - آلوارو خیمنز)، گوستاوو واگنین، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین زاده (88 - محمد مهدی قنبری) و مهدی عبدی.
سرمربی: پاکو خمس


فولادفولاد خوزستان
کریستوفر کنت، شاهین توکلی، جفرسون باهیا، مجتبی نجاریان (46 - علی شجاعی)، محمد خادمی، موسی کولیبالی، محمدرضا غبیشاوی (46 - عادل آرغند)، سینا مریدی (70 - لوکاس کاندیدو)، سعید واسعی (70 - گادوین منشا)، محمد علی‌نژاد و ساسان انصاری.
سرمربی: خوان مارتینز 


کارت زرداخطار:

سیامک نعمتی (37) ، ساسان انصاری (37) ، شاهین توکلی (57)


توپ گلشرح گل:

(تراکتور 1 - فولاد 0 - مهدی حسینی - 18): توپ ارسالی به داخل محوطه جریمه از زیر پای سیامک نعمتی ابتدا گذر کرد اما گوستاوو به توپ رسید و این بازیکن بلافاصله توپ را برای سیدمهدی حسینی کاشت تا این بازیکن با شلیکی بی‌مهابا دروازه کریستوف کنت را پیش از دقیقه 20 باز کند.

ویدئو: 317637

(تراکتور 2 - فولاد 0 - مهدی حسینی - 68): در صحنه‌ای مشابه با گل اول باز هم ارسال دقیق گوستاوو تراکتور در فضایی آزاد توسط عبدی با سرش کنترل شد و درست به مانند گل نخست، مهدی حسینی با شلیکی دقیقی کنت را به زانو درآورد و موفق به ثبت دومین گل خود در این بازی شد.

ویدئو: 317650

کرنومتردقایق حساس:

دقیقه ۱: در همان شروع بازی، بازیکنان تراکتور روی حرکت تند و تیز امیرحسین حسین‌زاده وارد محوطه جریمه فولاد شدند که ابتدا ضربه نعمتی به مدافعان این تیم برخورد کرد و پس از آن ضربه عبدی با برخورد به کولیبالی راهی کرنر شد.
دقیقه 4: ارسال بازیکنان فولاد در داخل محوطه جریمه توپ در یک رفت و برگشت به سنیا مریدی رسید که شوت پرقدرت این بازیکن دروازه تراکتور را تهدید کرد اما با واکنش فوق‌العاده پورحمیدی این توپ مهار شد.
دقیقه 10: ضربه کم جان حسینی از سمت تیم تراکتور با کم‌دقتی این بازیکن و با اختلاف زیاد از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 21: این‌بار روی یک ضربه ایستگاهی گوستاوو واگنین پشت توپ ظاهر شد که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه گذر کرد تا نتیجه همان یک بر صفر باقی بماند.
دقیقه 28: سیامک نعمتی در مرکز زمین به خوبی توانست مهدی عبدی را در خط حمله راه بیندازد و این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما بلا فاصله پس از ورود به محوطه جریمه، شاهین توکلی از پشت سر تعادل عبدی را بر هم زد که در این صحنه اشکان خورشیدی اعتقادی بر پنالتی نداشت و بازی دنبال شد.
دقیقه 38: ارسال مستقیم شجاع خلیل‌زاده در نزدیکی محوطه جریمه توسط سیامک نعمتی دریافت شد و این بازیکن از غفلت خط دفاعی فولاد برای ورود به محوطه جریمه نهایت استفاده را برد اما جلو آمدن کریستوفر کنت سنگربان یک موقعیت عالی را از تراکتوری‌ها سلب کرد.
دقیقه 44: در سمت چپ دفاع فولاد، امیرحسین حسین‌زاده تبدیل به سوهان روح مدافعان فولاد شده است؛ این بازیکن بار دیگر سعی بر نفوذ به محوطه جریمه داشت که باز هم با خطای بازیکنان فولاد نقش بر زمین شد که بازی بدون هیچ توقفی دنبال شد.
دقیقه 46: فولاد که در نیمه دوم به قصد جبران نتیجه آمده بود، در همان شروع نیمه دوم ارسال سعید واسعی پشت مدافعان توسط شاهین توکلی به گل رسید که این گل توسط داور به علت حضور یکی از بازیکنان در موقعیت آفساید مردود اعلام شد.
دقیقه 49: محمد خادمی دیگر حمله فولادی‌ها را پایه ریزی کرد اما در آخر خودش وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌اش هیچ راهی به چارچوب دروازه نداشت تا بازی از مقابل دروازه تراکتوری‌ها توسط پورحمیدی مجدد به جریان بیفتد.
دقیقه 52: پورحمیدی در شروع مجدد توپ را به بازیکنانش رساند اما اشتباه مدافع تراکتور توپ را در نزدیکی محوطه جریمه تحویل ساسان انصاری داد که این بازیکن قدر این موقعیت فوق العاده را ندانست و به سادگی پورحمیدی آن را مهار کرد.
دقیقه 60: پس از خطای شجاع خلیل زاده بر روی ساسان انصاری به سود این تیم اعلام خطا شد. سعید واسعی پشت این موقعیت ایستگاهی ایستاد و ارسالش در داخل مجوطه جریمه پس از اصابت بر سر علی شجاعی بدون هیچ خطری از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 66: سانتر حسین زاده پشت سر مدافعان توسط سیامک نعمتی ابتدا کنترل شد تا شوت بزند اما تصمیمش را در لحظه عوض کرد و توپ را برای عبدی کاشت، تا این بازیکن شانس گلزنی خود را امتحان کند اما عبدی قدر این موقعیت را ندانست و ضربه‌اش هیچ خطری برای فولادی‌ها نداشت.
دقیقه 77: شوت سرکش گادوین منشا با فاصله زیادی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.


بولت پرسپولیسدر حاشیه:
* تراکتور با 5 تغییر نسبت به بازی قبل و فولاد با یک تغییر نسبت به هفته گذشته بازی امروز را آغاز کردند.
* فولادی‌ها با هدایت خوان ایگناسیو مارتینس 3 برد را تجربه کرده‌اند و 2 شکست هم در کارنامه این سرمربی اسپانیایی در دوران حضورش در فوتبال ایران به چشم می‌آید.
* ساسان انصاری در دقیقه 37 با رفتاری عجیب نسبت به تصمیمات داور بازی معترض بود که این اتفاق با کارت زرد اشکان خورشیدی همراه شد.


بهترین بازیکن: مهدی حسینی ستاره خط هافبک تراکتور با دو گل زیبایی که در جدال با فولاد خوزستان به ثبت رساند توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را تصاحب کند و بعد از او، این حسین پور حمیدی سنگربان تراکتوری‌ها بود که با داشتن مهارهای فوق العاده خودش نقشی تاثیرگذار در نتیجه بازی داشت.

دیدگاه‌ها