کد خبر : 1982324 | 04 آذر 1402 ساعت 17:00 | 29.3K بازدید | 10 دیدگاه

فن دبیک:

یا به من بازی می‌رسد یا از یونایتد می‌روم

هافبک هلندی هشدار داد که با ادامه این وضعیت به جدایی از منچستریونایتد در زمستان فکر می‌کند.

یا به من بازی می‌رسد یا از یونایتد می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، فن دبیک از زمان پیوستن به منچستریونایتد به هیچ وجه نتوانست درخششی که در آژاکس داشت را تکرار کند و روزهای سختی را در این تیم سپری کرد. 

او امیدوار بود که حضور اریک تن‌هاخ، سرمربی سابقش، روی نیمکت این تیم شرایط را به سودش تغییر دهد اما این اتفاق رخ نداد و او تابستان به دنبال این بود که باشگاهی جدید پیدا کند ولی در نهایت ماندنی شد.

1791163

یک سوم فصل سپری شده و او تنها دو بار برای یونایتد به میدان رفته است. در مجموع 21 دقیقه حضور در زمین که اصلا آمار خوبی نیست.

فن دبیک در مورد آینده اش گفت: «من در یک باشگاه افسانه‌ای هستم و همچنان هر روز افتخار می‌کنم که می‌توانم پیراهن منچستریونایتد را بپوشم. در نهایت زمانی فرا می‌رسد که باید تصمیمی مهم برای آینده گرفته شود. من باید خیلی زود به شرایط بازی برگردم و اگر در منچستریونایتد امکان پذیر نیست، پس در یک باشگاه دیگر این کار را انجام خواهم داد.»

ستاره ناکام هلندی ادامه داد: «من جاه‌طلبم و با این شرایط تصمیم به جدایی درست است. من زندگی خوبی در منچستریونایتد دارم، اما پول هرگز انگیزه من نبوده است. می‌خواهم هر روز از فوتبال لذت ببرم اما در یونایتد شرایط مهیا نیست. تابستان نزدیک بود به رئال سوسیداد بروم اما در آخرین لحظه باشگاه‌ها نتوانستند به توافق برسند.»

دیدگاه‌ها