کد خبر : 1982358 | 04 آذر 1402 ساعت 18:52 | 38K بازدید | 16 دیدگاه

سعی کردم آرامشان کنم

کلوپ: یک کلمه از حرف‌های پپ و داروین را نفهمیدم

یورگن کلوپ در پایان بازی با سیتی به درگیری لفظی عجیب پپ گواردیولا و داروین نونیز واکنش نشان داد.

کلوپ: یک کلمه از حرف‌های پپ و داروین را نفهمیدم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد در جدال بزرگ هفته یک امتیاز ارزشمند از بازی با سیتی کسب کند. بازی در اتحاد برگزار می‌شد و میزبان موفق شده بود در دقیقه 27 با گل هالند پیش بیفتد اما ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه 80 با یک شوت تماشایی بازی را مساوی کرد و در ادامه سیتی هر چه زد به در بسته خورد. ضربه سر هالند در دقیقه پایانی هم با اختلافی اندک راهی اوت شد. در پایان بازی شاهد درگیری لفظی بین گواردیولا و داروین نونیز هم بودیم.

1953352

یورگن کلوپ در پایان بازی و در مورد مصدومیت آلیسون و ژوتا گفت: «آلیسون و ژوتا مصدومیتی مختصر دارند و ما باید آن را ارزیابی کنیم. مشکل ژوتا عضلانی است ولی وضعیت الیسون بهتر به نظر می‌رسد. خواهیم دید وضعیتشان چگونه است.»

کلوپ در مورد درگیری نونیز و گواردیولا گفت: «این درگیری هیچ ربطی به رقابت شدید بین دو تیم ندارد و فکر نمی‌کنم داروین نونیز چیزی در این مورد بداند. فکر نمی‌کنم من کسی باشم که بخواهم دلیل این اتفاق را توضیح دهم زیرا متوجه آن نشدم. در هر صورت شگفت‌ زده شدم. من هر دوی آنها را دوست دارم و در حالی که یک کلمه از حرف‌هایشان را نمی‌فهمیدم، آرامشان کردم.»

1958394

کلوپ در مورد پیام بین دو نیمه‌اش گفت: «لحظه واقعاً خوبی بود و صحبت کردیم. اتحاد ورزشگاه دشواری برای برنده شدن است و تصادفی نیست سیتی این همه بازی خانگی خود را برنده شده است. برای رسیدن به سطحی که در آن سیتی را اینجا شکست دهیم، به زمان بیشتری نیاز داریم. تیم در پروسه پیشرفت قرار دارد و فکر می کنم امروز واقعا خوب بازی کردیم. برای پیروزی اما باید بهتر کار می‌کردیم. خوب بودیم ولی نه در حدی که بتوانیم سیتی را ببریم. فکر می‌کنم نیمه اول خوب نبودیم با این وجود برایشان مشکلاتی ایجاد کردیم.»

1958409

کلوپ ادامه داد: «ما مجبور شدیم در نیمه دوم دوباره سبک بازی خودمان را تغییر بدهیم و بهتر در جریان بازی قرار گرفتیم. متأسفانه دیوگو ژوتا را از دست دادیم و این کار را برایمان سخت کرد. من بین نیمه به بازیکنانم گفتم، تصور کنید اگر بهتر بازی می‌کردیم، چه شرایطی داشتیم.»

کلوپ در پایان گفت: «نیمه دوم قرار دادن ترنت در یک موقعیت دفاعی متفاوت، به علاوه نزدیک‌تر کردن سوبوسلای و صلاح ثبات بسیار بیشتری به ما داد. از آنجا به بعد توانستیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و ای کاش می‌توانستیم بیشتر خطرساز شویم. جای گلایه نیست و این تساوی برای ما نتیجه خوبی بود.»

دیدگاه‌ها