کد خبر : 1982486 | 05 آذر 1402 ساعت 10:58 | 22K بازدید | 18 دیدگاه

پیام مهم ستاره بارسا: پای این تیم هستم!

ژوائو کانسلو، ستاره بارسلونا، پس از تساوی ناامیدکننده برابر رایو وایه‌کانو پیام مهمی منتشر کرد.

پیام مهم ستاره بارسا: پای این تیم هستم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا برابر رایو وایه‌کانو به میدان رفت و در نهایت با تساوی 1-1 مقابل این تیم متوقف شد. 

این نتیجه که در ادامه نتایج نه چندان خوب و عملکرد نسبتا ضعیف این تیم در چند هفته اخیر بوده است، باعث شد که فشارها و انتقاد از بازیکنان بارسا و کادر فنی این تیم بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

آن‌ها که گل اول را در این دیدار از حریف دریافت کرده بودند، نتوانستند تا دقایق پایانی آن را جبران کنند و روی اشتباه رایو به گل مساوی دست پیدا کردند اما فرصت باقی مانده برای زدن گل برتری خیلی کم بود و حالا فاصله آن‌ها با رئال مادرید و خیرونا در صورت پیروزی این دو تیم بیشتر خواهد شد.

1958660

اما کانسلو پس از پایان این دیدار پیامی را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد تا به هم تیمی‌هایش یادآوری کند که هنوز چیزی تمام نشده و باید تا پایان برای موفقیت این تیم تلاش کنند. 

این ستاره پرتغالی با انتشار تصویری از خودش در بازی روز گذشته نوشت: «در کنار هم تا پایان.»

کانسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت قرضی از منچسترسیتی راهی بارسلونا شد و خیلی زود به یکی از بازیکنان ثابت و مورد اعتماد ژاوی تبدیل شد. گفته می‌شود که دائمی کردن قرارداد او از اهداف اصلی دکو در ماه‌های پیش‌رو است.

دیدگاه‌ها